Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

brandstofpomp nummer onleesbaar

vragen over de T4
Plaats reactie
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

brandstofpomp nummer onleesbaar

Bericht door silfrarado »

hallo de pomp van mijn t4 2.4 d aab blok uit 91 lekt :werkaanT4 er moet ook een nieuw asje in geen probleem zou je zeggen maar het nummer van mijn pomp is niet meer leesbaar is er mischien een wjwer die weet of je daar achter kan komen wat het nummer is of is dit kansloos roep maar ik ben benieuwd.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: brandstofpomp nummer onleesbaar

Bericht door Pascal-141 »

Waarom heb je het nummer van de pomp nodig ? Je hebt het bouwjaar en motortype , da's toch voldoende om een revisiesetje te bestellen ?
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
silfrarado
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:12
Locatie: Amsterdam noord

Re: brandstofpomp nummer onleesbaar

Bericht door silfrarado »

hallo pascal het is inmiddels gelukt setje is besteld maar het schijnt zo te zijn dat er erg veel verschil zit en vooral in de maten van het asje maar ik heb alle boekjes van de bus en in het onderhoudts boekje stonden genoeg gegevens om het te bestellen maandag komt het binnen dan maar hopen dat i weer wil draaien maar hij staat binnen nu ,ben hem een beetje dikker aan het maken zij skirt spatbord verbreders van die verdikkingen aan de onderkant van achterdeuren en een ander kleurtje maar wel heel anders ik noem het zelf maaskantje groen lachen nog even t44ever sticker bestellen en dan maar :zwaai
Plaats reactie