Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Waarschuwing omgeving Boxmeer Poging tot diefstal T4

vragen over de T4
Plaats reactie
Herman744
Berichten: 685
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:23
Locatie: Oost-Brabant

Waarschuwing omgeving Boxmeer Poging tot diefstal T4

Bericht door Herman744 »

Hallo Weetjewellers,

Vanmiddag rond 3 uur hebben de heren van het dievengilde mijn T4-eigenbouwcampertje opengebroken en geprobeerd de wagen mee te nemen vanaf een drukke parkeerplaats in Boxmeer. Omdat ik enkele truukjes had ingebouwd is de wagen nog in mijn bezit. Natuurlijk van alles vernield.
Wagen wordt z.s.m. gerepareerd.
Verzekeringsmaatschappij had vandaag al meerdere meldingen gehad uit Boxmeer.
M.vr. groet,
Herman744
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4453
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

:alarm :groteogen

Gelukkig heb je hem nog Herman en bedankt voor je tip

Wat een $#%$#%$%#^%^#$%$#% :muur :boos ze moeten van andermans spullen blijven
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Bericht door Ernst »

Herman, Henk, wat wil het vervelende toeval nu.............omstreeks 18.00 uur hebben twee donker getinte heren geprobeert onze t4 te stelen..........


Gnif, gnif.....alleen het binnen komen in de t4 ging wel alleen er uit gaan ging voor 1 heer wat minder snel........onze hond lag prins heerlijk op de achterbank te slapen en werd dus gestoort door die heren in zijn slaap....resultaat 9 hechtingen voor de stelende man, broek, jas, trui kapot. Doordat dit best wel een hoop herrie gaf is de andere man ook gepakt door wat vrienden, buren en mijzelf.

Dus 2 dieven minder, GELUKKIG.

Ik hoop voor jou Herman dat de schade een beetje mee valt, sterkte.Bij mij is er geen schade ontstaan de deur was nl niet op slot.........en de bek van m'n hond ook niet :gekte
:T44EVER :driveT4
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Bericht door GerJol 716 »

Dat zeg je wel erg netjes..........heren. :gif

Geef je hond maar een lekkere kluif, heeft ie wel verdient.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

snap niet dat sommige mensen zo rustig kunnen blijven ik had die 2 mannen afgeslagen ik moet hard werken voor me centen dus ook voor me busje gelukkig staat de bus bij ons thuis in de camera met bewegingssensor met een bouwlamp eronder dus ze staan bij ons toch goed in het licht en het wordt gelijk via video opgenomen maar ik zou in zo'n situatie niet rustig kunnen blijven maarja niet iedereen is hetzelfde.

in ieder geval jullie hebben geluk gehad en die 2 schooiers iets minder mag hopen dat ze hard gestraft worden
LIFE IS LIKE A DREAM
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Ze hebben een aantal maanden geleden bij ons in huis ingebroken.
Alles overhoop gehaald wat dingen meegenomen en een raamkozijn vernield.
We hebben 2 honden onder liggen (labradors) waarvan 1 heel erg waaks is en aggressief tegen iets vreemds en onverwachts. Ze hebben helaas niets van zich kunnen laten horen omdat er blijkbaar een spray is gebruikt waardoor de honden suf worden. En dat alles terwijl wij boven lagen te slapen.

Dus zo'n verhaal van Ernst klink mij als muziek in de oren echt super !! :gekte

En als het mijn hond was kreeg ie van mij de eerste tijd elke dag een braadworst !
Johan#53
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2007, 09:06

Bericht door Johan#53 »

Mijn eerste T4 (nr 37 in de galerij) is gestolen in Boxmeer bij "De witte brug" nooit neer iets van gehoord..........
kees okkerse grond19-23
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:47
Locatie: Zuid Holland

Bericht door kees okkerse grond19-23 »

Geluk gehad Herman.

Weet je zeker dat je beste vriend er geen pijn in z'n bek van over heeft gehouden???
Ik hoop dat je een beetje rustig kan slapen de komende tijd.

Groeten Kees Okkerse
Herman744
Berichten: 685
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:23
Locatie: Oost-Brabant

Bericht door Herman744 »

Hallo Ernst,

Mooi dat jullie die makkers hebben kunnen pakken.
Je zult ze niet met fluwelen handschoentjes aangepakt hebben. Je hond in elk geval niet.
Schade buiten: alleen slotje bestuurdersdeur. Nauwelijks zichtbaar. Slotje wel defect. Binnen: kappen rond stuur afgebroken. Zelfgemaakt stuurslot met kracht verbogen. Stuur helemaal krom. Moeten sterke jongens geweest zijn, want stuurslot was gemaakt van behoorlijk zwaar ijzer. Schakelunit knipperlicht en ruitenwissers kapot. Contactslot afgebroken.

Dat zulke "mensen" bestaan.

Groet,
Herman744
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Bericht door Charles 1065 »

Top zon hond maar hebben ze ook een neus voor storm schade? Halve dak is gisteren weggewaaid en de hond slaapt door alsof zijn neus bloed...
Gebruikersavatar
dijk
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:00
Locatie: LA, N-O Brabant

Bericht door dijk »

Hé Herman,

blij dat je em nog hebt man, je mag al van geluk spreken dat je op vrijdagmiddag een parkeerplaats kunt vinden in Boxmeer, proberen ze je auto te stelen, hondsbrutale &*$%^#@%^€*-en, dat niemand iets gezien heeft!!??

Hoop dat je niet teveel schade hebt behalve een kras en een deuk in je ziel

Groet Marcel
The Indian*701*
Berichten: 254
Lid geworden op: 14 jan 2007, 13:40

tjonge

Bericht door The Indian*701* »

hey Herman,

tis altijd k***e zoiets, tja gelukkig heb je hem nog maar je zit altijd met de brokken.
Veel sterkte ....

greetz...................
Gebruikersavatar
Ernst
Berichten: 282
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:44
Locatie: Zuid - Holland

Bericht door Ernst »

Herman744 schreef:Hallo Ernst,

Mooi dat jullie die makkers hebben kunnen pakken.
Je zult ze niet met fluwelen handschoentjes aangepakt hebben. Je hond in elk geval niet.
Schade buiten: alleen slotje bestuurdersdeur. Nauwelijks zichtbaar. Slotje wel defect. Binnen: kappen rond stuur afgebroken. Zelfgemaakt stuurslot met kracht verbogen. Stuur helemaal krom. Moeten sterke jongens geweest zijn, want stuurslot was gemaakt van behoorlijk zwaar ijzer. Schakelunit knipperlicht en ruitenwissers kapot. Contactslot afgebroken.

Dat zulke "mensen" bestaan.

Groet,
Herman744

Kloten zeg, al die schade.Ik hoop dat je het een beetje goedkoop kan (laten) repareren of is het verzekerd....

V.w.b. die fluwelen handschoenen........tja, ik had in ieder geval een aardige voldoening zeker toen de 2e ook nog even onder handbereik kwam.

Oh ja, rustig blijven gebeurde hier zeker niet een ieder stond te schreeuwen en wilde even "praten" met de heren, ook hier werken we ons de .......... om alles netjes te houden......

En m'n hond.................tja, die heeft al van diverse een lekkere kluif of koek gekregen, ga hem denk ik voor dragen bij de Koningin voor een speldje tijdens Prinsjesdag. :bifun
:T44EVER :driveT4
Plaats reactie