Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Reisbus

vragen over de T5
Plaats reactie
GertjanvD
Berichten: 108
Lid geworden op: 14 okt 2011, 08:39

Reisbus

Bericht door GertjanvD »

Aangezien ik mijn VW T5 4motion met regelmaat gebruik om te reizen, ben ik op zoek gegaan naar een passende afbeelding. Al snel kom je dan op een wereldbol oid. Vanuit het bestand op Shutterstock (duizenden stockfoto's) is dit dmv een plotter uitgesneden door de plaatselijke reclamestudio en op m'n bus geplakt. Misschien niet ieders smaak, maar ik ben erg tevreden! Groet, Gertjan
Bijlagen
image.jpg
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: Reisbus

Bericht door ratlookcalifornia »

staat zeker niet verkeerd ( mooi gedaan) , ....en je eigen smaak is bepalend ( als we alles moeten doen wat een ander wel leuk vind :ie ).... Veel reis plezier er mee.... :driveT5
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33769
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Reisbus

Bericht door Multivan Generation »

Ziet er stoer uit Gertjan :yes
Is de binnenkant ook zo?
Heb je daar ook foto's van?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
GertjanvD
Berichten: 108
Lid geworden op: 14 okt 2011, 08:39

Re: Reisbus

Bericht door GertjanvD »

Op verzoek enkele interieurfoto's. De auto is multifunctioneel bruikbaar. Als bestelauto, als basis bij beursbezoek en als reisauto. Af fabriek voorzien van draaistoelen, tweede accu, zijramen, verhoogd onderstel en zonder tussenschot. Gewoon op grijs kenteken. Daarna heb ik een Seikel carterbescherming gemonteerd, 235/70r16 M+S banden, een Webasto standkachel ingebouwd, Xtrem-isolatie, kastjes van populieren multiplex, plek voor een compressor koelbox, 12 en 220 volt en zgn cargorails. Deze laatste gebruik ik om lading vast te zetten maar ook om (zonder gereedschap) het 'waterkastje' en de 'middenachterkast' vast te zetten. Hierdoor blijft het een bestelwagen en bij dagelijks gebruik zitten die kastjes er niet in. Dus geen camper met oa stahoogte en vaste kookgelegenheid. Maar wel de mogelijkheid van een reisauto. Een slaapplek van 195x140cm ontstaat door tussen de zijkasten een plaat te leggen. Selfinflating matrasje uitrollen, slaapzak erop, klaar. Een luifel past in een rail die ik gemonteerd heb op het dak in de bevestigingsgaten tbv een imperiaal. Groet Gertjan.
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33769
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Reisbus

Bericht door Multivan Generation »

WAUW ! :toppie

Dat is mooi :jumpklap
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10820
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Reisbus

Bericht door Pascal-141 »

Mooi hoor !
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Plaats reactie