Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

heb ik dat, probleem met sloten

vragen over de T4
Plaats reactie
Leo45
Berichten: 1452
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23

heb ik dat, probleem met sloten

Bericht door Leo45 »

Als ik met de afstandbediening de deuren open doe dan gaan ze gelijk weer op slot. Als de deuren open zijn en ik doe ze met de a/b op slot gaan ze weer open.
Sluit ik de deuren met de sleutel in de bestuurdersdeur dan blijft alles op slot en omgekeerd gaat het ook prima.
De knopjes blijven ook hoog dus het is niet het veertje volgens mij, iemand tips....

Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
Coen220
Berichten: 362
Lid geworden op: 15 jan 2007, 10:29
Locatie: Delft

Re: heb ik dat, probleem met sloten

Bericht door Coen220 »

leo

Voor nood kan je de zekering eruit halen, dan kan je hem op en van slot zetten.
Misschien is er een draadje gebroken in je kabelboom ?
Groetjes Coen










hoi
Leo45
Berichten: 1452
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23

Re: heb ik dat, probleem met sloten

Bericht door Leo45 »

Hoi Coen,

bedankt voor de tip maar het is niet iets elektrisch want als ik de bestuurders deur open met de sleutel gaan alle sloten keurig mee open en omgekeerd ook weer dicht. Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden want als ik de bijrijders deur met de sleutel open dan valt tie gelijk weer in het slot en dat hoort niet.

Schuifdeur en achterdeuren werken allemaal prima even wacht op wat mooier weer om de boel te bekijken.

Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
Gebruikersavatar
limburger
Berichten: 767
Lid geworden op: 30 sep 2009, 19:06
Locatie: zuid limburg

Re: heb ik dat, probleem met sloten

Bericht door limburger »

voel eens of er verschil in zit hoe het slot reageert, valt het pinnetje ongeveer vanzelf omlaag of zit er veerkracht in. dit zou kunnen duiden op het bekende veertje :wjw je kunt de stekkertjes van de centrale vergrendeling per deur loskoppelen, voor onder het dashboard in de buurt van de doorvoerrubber. dan heb je hopelijk snel de boosdoener gevonden.

:driveT4 :T44EVER
Leo45
Berichten: 1452
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:23

Re: heb ik dat, probleem met sloten

Bericht door Leo45 »

Even update, mijn sloten werken allemaal weer perfect sinds ik de deurschakelaar heb vervangen. Deze bleef of hangen of ging niet open in ieder geval genoeg om problemen te veroorzaken.

Leo
T4 2.5TDI automaat RIP
Plaats reactie