Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

bedrading trekken naar kofferruimte

vragen over de T5
Plaats reactie
cromag
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 mar 2007, 18:06
Contacteer:

bedrading trekken naar kofferruimte

Bericht door cromag »

Dag Kameraden.

onlangs ter vervanging van mijn T4 de T5 combi met ombouw naar DC gekocht. nu zat ik met het idee om in de koffer ruimte een 12volt stopcontact bij te zetten zodat de koelboxen ext daar kunnen staan en dan je geen rotzooi aan bekabeling in de bus hebt liggen. of ook eentje bij te plaatsen binnen in zodat je niet telkens gans je aslade moet openzetten om iets in te pluggen.

heeft iemand een tutorial om bekabeling naar achter te trekken zodat deze netjes weg geboren zit. en misschien best (met zekering) aan de batterij aan te sluiten?
kan ik tevens ook achter speakers zetten. heb de indruk dat met deze radio die er instaat de speakers aan de vooruit niet echt mee geven

hartelijk dank al!
grts
Kim
Gebruikersavatar
H&M 235
Berichten: 403
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:19
Locatie: Gers (32) France
Contacteer:

Re: bedrading trekken naar kofferruimte

Bericht door H&M 235 »

Hallo Kim,

Ik heb een draad getokken vanaf de accu, schakeld via het contact (met een relais).
De draad heb ik via een gat achter de accu, langs de instapbak en daarna achter de wandbekleding door na de laadruimte.

Ik heb een aansluiting achter in de bagagebak en 1 in de bank van de dubbele cabine, zie de foto's.
Afbeelding
Afbeelding

Ook heb ik een 230 volt aansluiting gemaakt, zodat onze bus "aan de stoom" kan onderweg.
Ik laat vaak een scootmobiel op, na kan die in de bus blijven staan.
Afbeelding
Grz

Hans
H&M 235/394
Afbeelding
http://www.madebymcl.nl/
Plaats reactie