Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

AI AI WEER NE BELG

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

AI AI WEER NE BELG

Bericht door nabunneke »

hallo allemaal, me even voorstellen ben 67 jaar jong heb een grote passie voor auto s in het algemeen maar in het bizonder
voor vw ,ik ry momenteel met een vw caddy 1,9 gewone diesel uitvoering .van 1996
ik heb een transporter goedkoop kunnen aankopen,het is een ziekenwagen geweest bouwjaar 1999 het is de bedoeling om hem om te bouwen als camper het is een 2400 cc met acv 2 motor heb dan maar gelyk een vraagbaak aangekocht van cosmos
maar ik begin eerst aan de techniek te werken want het beestje heeft al wat km achter de kiezen zitten 304.546 :driveT4
onderstel is in zeer goede staat motor loopt prima maar heeft dringend een grote beurt nodig en veel veel kuiswerk.
sorry voor myn schryffouten of myn zinsize maar jha wat wil je ben stom geboren zot geschud en onnozel gehouden dat laatste
daar kan ik echt niet aandoen dat ligt aan de beleids mensen hier in de la belgieq
groeten allemaal, en veel sleutel plezier,en wat myn groodvader zy het zyn de eerste 100jaar van uw leven DAT ZYN DE ERGSTE
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: AI AI WEER NE BELG

Bericht door matje86 »

allee zunne welkom bij de club
dattegij na zo veull jaren nog nie weet waar uw huiske woont :jump
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

Re: AI AI WEER NE BELG

Bericht door nabunneke »

bedankt voor de verwelkoming ik zal myn uiterste best doen om er wat van te maken :toppie
welgemeende groeten jozef
Gebruikersavatar
kurt&oxana
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 dec 2009, 22:03
Locatie: Zelzate (Oost-vlaanderen)

Re: AI AI WEER NE BELG

Bericht door kurt&oxana »

welkom op :wjw medebelg , enne een acv motor is een 2.5 tdi met 102 PK , maar alvast veel plezier ermee :zwaai
T4 Multivan 2.5 TDI
Gebruikersavatar
Pdegro
Berichten: 214
Lid geworden op: 31 mei 2014, 23:35
Locatie: Tussen Gent en Eeklo (België)

Re: AI AI WEER NE BELG

Bericht door Pdegro »

Welkom op het forum.
Zo te lezen heb je de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt en kan je veel tijd besteden aan je busje.
We houden van plaatjes...

Mvg
Pierre
Mvg, Pierre.
T4 2,5 TDI, California Coach 1997
Plaats reactie