Ik ga waarschijnlijk de zuigerveren vervangen, maar dan moet ik de cilinder-wanden fijn-honen.
Hoe pak ik dat het beste aan, ik heb een hoofdingang van laser gekocht (hier bij onze autoshop).
Verstuivers zijn ook binnen, heb gevraagt achter bosio 502 nozzles, die zouden zijn .240, iemand ervaring met deze nozzles?
Inmiddels alles weer in elkaar, ook begonnen aan een andere bus, eigenlijk dezelfde, maar met abs.
De nieuwe zal vooral aanhangers naar Duitsland gaan trekken.
En een nieuwe radio besteld, een SONY XAV-AX3250, deze heeft een dubbele din scherm en een enkel din inbouwmaat, het scherm steekt naar beneden, dus hoef ik geen ventilatie roosters op te offeren.
powerpiep schreef: 01 jul 2022, 14:12
Oude wielen zijn compleet te koop.
Zelfde banden met Ronal R9 (penta) velgen.
Ook 7J
Profiel nog een mm of 12.
450 Euro.
Alee powerpiepke, ge zou de wielen ook in de verkoop topic kunnen plaatsen, ik denk dat ge ze dan makkelijker verkoopt
powerpiep schreef: 01 jul 2022, 14:12
Oude wielen zijn compleet te koop.
Zelfde banden met Ronal R9 (penta) velgen.
Ook 7J
Profiel nog een mm of 12.
450 Euro.
Alee powerpiepke, ge zou de wielen ook in de verkoop topic kunnen plaatsen, ik denk dat ge ze dan makkelijker verkoopt
Is hij verhoogd om de banden te kunnen plaatsen? In Nl wellicht zonder problemen voor de keuring? Hier in Spanje kan dat allemaasl niet. Moet ieder onderdeel apart laten homologeren op de papieren... vermoeiend hoor. Ik zou dit ook heel graag willen...
Kokky schreef: 13 mar 2023, 10:19
Is hij verhoogd om de banden te kunnen plaatsen? In Nl wellicht zonder problemen voor de keuring? Hier in Spanje kan dat allemaasl niet. Moet ieder onderdeel apart laten homologeren op de papieren... vermoeiend hoor. Ik zou dit ook heel graag willen...