Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Multivan ombouw naar California
Re: Multivan ombouw naar California
manman t houd nooit op,groetjes vanuit Denemarken
T4 ‘02 california coach
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
Groetjes Arnold.
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
Groetjes Arnold.
- krekwakwol
EBC, zijn dat de blokken waar geen agressieve remstof van af komt?Erdem50 schreef: ↑03 jun 2023, 17:52 Vandaag de laatste klusjes gedaan.
EBC redstuff blokken in de Porsche remmen gezet, remt net even wat fijner en scherper dan de normale Brembo blokken.
Tevens beide koelvinnen vervangen. Helaas zijn deze niet meer origineel te krijgen. Ik ben voor Meyle koelvinnen gegaan. Als ik heel eerlijk ben, ze zien er net even wat fragieler uit, de motoren zijn wat dunner als je de behuizing bekijkt en de draden net even wat dunner. Ik ga ze proberen of ik ermee kan leven. Alles wijst erop dat het mindere kwaliteit is maar je moet wat op een gegeven moment.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Ze hebben vele verschillende remblokken. Degene met minder bijtende remstof zijn de Greenstuff blokken. Ik heb de Redstuff genomen ivm betere remwerking maar wel geschikt voor de openbare weg. Daarna heb je dacht ik nog Yellow en Bluestuff voor circuitgebruik.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
- krekwakwol
Thanks Erdem, misschien dat ik volgende keer ook de EBC Redstuff ga bestellen voor mijn T5.
Hoe zit het dan met de Schijven, slijten die ook eerder, of zijn de blokken eerder versleten.
En piepen de blokken ook meer met remmen? daar zul je binnenkort wel een antwoord op kunnen geven lijkt me.
Hoe zit het dan met de Schijven, slijten die ook eerder, of zijn de blokken eerder versleten.
En piepen de blokken ook meer met remmen? daar zul je binnenkort wel een antwoord op kunnen geven lijkt me.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
De Redstuff blokken zullen de schijven iets meer belasten. Ik heb geen last van piepen. Je kan piepende remmen nooit helemaal uitsluiten maar ze zullen niet meer of minder piepen dan een andere remblok. Op mijn Phaeton zitten ze ook al wat langer en ook daar geen last van piepen.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
- krekwakwol
Ondertussen ruim een week in Oostenrijk onderweg. Wat een prachtig landschap
Helaas is de aircopomp vastgelopen dus moeten we het zonder airco doen. Opzich niet heel erg, vroegah hadden we het ook niet . De remmen doen het voortreffelijk, ontzettend blij mee.
Helaas is de aircopomp vastgelopen dus moeten we het zonder airco doen. Opzich niet heel erg, vroegah hadden we het ook niet . De remmen doen het voortreffelijk, ontzettend blij mee.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
fijne vakantie/tipje;wij hebben 3wkn gedaan en ook schitterønt
T4 ‘02 california coach
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
Groetjes Arnold.
Ex Subaru GT GC8 ‘99
Ex Forester X ‘03
Groetjes Arnold.
Buitengewoon model hefdakdoek trouwens. En wat een mooie bus staat er achter jullie
Geniet van jullie vakantie
Mvg,
Charles
Geniet van jullie vakantie
Mvg,
Charles
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Charles Vos
Ja mooi hè! Die kan voor het grootste gedeelte open zodat je meteen van de warmte af bent en smorgens en savonds heb je een mooi uitzicht.
Het stikt hier van de T6 en T6.1 California’s en toch trekt onze T4 meer bekijks
Het stikt hier van de T6 en T6.1 California’s en toch trekt onze T4 meer bekijks
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
- krekwakwol
Ach, nostalgie hèh.
Mvg,
Charles
Mvg,
Charles
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Charles Vos
-
Erdem,
Geniet van je vakantie maatje, bussie staat er weer top bij! En begrijpelijk natuurlijk dat die meer bekijks trekt als de t6 etc . Wel klote van je aircopomp, die was nog niet zo heel oud geloof ik. Maar zoals je zelf aangaf ook zonder airco kun je rijden . Nogmaals fijne vakantie en geniet ervan maatje.
Yasson,
Geniet van je vakantie maatje, bussie staat er weer top bij! En begrijpelijk natuurlijk dat die meer bekijks trekt als de t6 etc . Wel klote van je aircopomp, die was nog niet zo heel oud geloof ik. Maar zoals je zelf aangaf ook zonder airco kun je rijden . Nogmaals fijne vakantie en geniet ervan maatje.
Yasson,
Wat is dit toch een schitterend ding.
Het is zover, hij is te koop!
Afgelopen dagen bezig geweest met leeghalen, wassen, aflikken, huilen en knuffelen maar hij mag toch echt naar de volgende.
https://link.marktplaats.nl/m2074088036 ... nt=app_ios
Afgelopen dagen bezig geweest met leeghalen, wassen, aflikken, huilen en knuffelen maar hij mag toch echt naar de volgende.
https://link.marktplaats.nl/m2074088036 ... nt=app_ios
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Corrado VR6
Golf 1