Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Luifel

vragen over de T4
Plaats reactie
Bos
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2012, 18:27

Luifel

Bericht door Bos »

Hallo, ik ben op zoek naar een zo simpel mogelijke betaalbare luifel voor mijn T4 die mbv een rail aan de bus kan worden vastgemaakt. Deze rail moet ik trouwens ook nog laten plaatsen. Daarbij wil ik graag één zijkant hebben die zowel links als rechts gebruikt kan worden. Op dit forum heb ik al oudere berichten gezien over dit onderwerp. Wie kan mij advies geven en vooral waar ik het kan kopen. Bedankt alvast. Bea.
Gebruikersavatar
Tinus
Berichten: 1247
Lid geworden op: 12 mar 2007, 21:10
Locatie: Onder Drenthe ;o)

Re: Luifel

Bericht door Tinus »

T4 California Event 2.5TDI 2002
Gebruikersavatar
Dik
Berichten: 77
Lid geworden op: 31 jan 2007, 19:39
Locatie: Harlingen

Re: Luifel

Bericht door Dik »

Ik heb er één bij Poptop gekocht, niet goedkoop, maar wel één die je bij vrijwel alle weersomstandigheden gewoon kunt laten staan en waar je jaren plezier van hebt. Er blijft geen water op staan door de lichte koepelvorm en je kunt er ook nog rechtop onder staan als je wat langer bent. Met mijn eerste simpele Reimo luifel (rechthoekig doek met drie stokken) had ik het na één seizoen wel gehad, altijd grote plassen water na elke regenbui.

http://www.poptopshop.nl/a-26786736/lui ... e-zijwand/" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes,
Dik
Gobert
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 jul 2014, 21:24

Re: Luifel

Bericht door Gobert »

Dik schreef:Ik heb er één bij Poptop gekocht, niet goedkoop, maar wel één die je bij vrijwel alle weersomstandigheden gewoon kunt laten staan en waar je jaren plezier van hebt. Er blijft geen water op staan door de lichte koepelvorm en je kunt er ook nog rechtop onder staan als je wat langer bent. Met mijn eerste simpele Reimo luifel (rechthoekig doek met drie stokken) had ik het na één seizoen wel gehad, altijd grote plassen water na elke regenbui.

http://www.poptopshop.nl/a-26786736/lui ... e-zijwand/" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes,
Dik
Dat luifeltje is geweldig. Geproduceerd door Karsten en zeer degelijk. Snel op te zetten. Ik heb hem derhalve ook.
Bos
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2012, 18:27

Re: Luifel

Bericht door Bos »

Hallo, allemaal hartelijk bedankt voor de tips. Ik had inmiddels al van het merk Reimo gehoord. Maar ik ga ook zeker nog even kijken naar die van het merk Poptop. Groeten, Bea.
Gebruikersavatar
Martens-Tvier
Berichten: 341
Lid geworden op: 24 feb 2014, 09:47
Locatie: Twente

Re: Luifel

Bericht door Martens-Tvier »

Bos schreef:Hallo, allemaal hartelijk bedankt voor de tips. Ik had inmiddels al van het merk Reimo gehoord. Maar ik ga ook zeker nog even kijken naar die van het merk Poptop. Groeten, Bea.
Die Poptop luifels komen ook wel op Marktplaats voorbij; zo zijn wij er ook aan gekomen ;-)
T4 California Event 2.5TDI 102pk 2003
Plaats reactie