Groet Ron 63
Zat ik ook al aan te denken Dennis. Ik wilde er al heen gaan maar kwam er niet van. Volgens mij was het een speciale maat dus haalde ze maar maar bij Martin Schilder.Dennis 449 schreef:Hee Ron,
volgende keer even bij Motorenco vragen aan de parallelweg.......
Mogen volgens mij niet meer dan € 1,50 per stuk kosten.
Ik koop deze rubbers maar dan van 50mm rond en twee maal M10 x 20 voor €3,= p/s bij een ander bedrijf in aandrijftechniek. Bijv De Bruin in Alkmaar of Kalkhuis in Hoorn of Op den Velde in Zaandam.
Dat scheelt.........
Dennis, Open dag fort spijkerboor in de beemster is dar Zaterdag?Dennis 449 schreef:Hej Ron,
Wees maar niet bang dat het een andere maat of sterkte is. Die kleine rubberstompies zijn nagenoeg allemaal hetzelfde. Meestal 60-65 shore.
Als ze echt veel zouden bewegen zouden ze langere toegepast moeten hebben. Het zijn trouwens dezelfde onder de carterbescherming.
Wij hebben dezelfde voor het plaatsen van het motorkastje op onze scheepsmotoren. Zijn exact dezelfde.
De winst van het produktiebedrijf als VW is het uitzoeken van zoveel mogelijk universele onderdelen. Dus waarom zouden de vier voor de intercooler anders zijn dan die van de carterbescherming? Gewoon allemaal dezelfde, dus makkelijker inkopen.
Eh Keverdag......ik denk het niet, het Fort bij Spijkerboor in de Beemster heeft Open dag. Dus ik wordt verwacht in mijn Natuurmonumenten outfit. Helaas.
Groeten....