De beste motorreiniger is hem laten werken = schoonbranden!!!!!
ik zou niks van die spullen in de tank doen, en ook gewone diesel in de tank
Allemaal marketing onzin...
een ritje van > 1000 km wil niks zeggen voor die bussen, dat doen ze liever dan rond huis rijden.
Ik zou eens kijken naar de banden ---hoe oud zijn die?? ---zeker nu het zo heet wordt!!!!
vorig jaar had ik problemen met mijn winterbanden (Nexen) (canvas breuk) op een ritje polen
en het jaar ervoor in de zomer van 2013 toen het ook zo heet was, met de zomerband (bridgestone) werd de zijkant
helemaal als gelei en toen liep die leeg de hele stuctuur was eruit (asfalt wordt over de 55 graden!!!)
en als je dan 130 km/h rijdt dan worden de banden echt flink heet.
dit kwam beide keren door ouderdom ook beide keren waren de banden bijna 10 jaar
ik zou serieus overwegen als ze ouder dan 8 jaar zijn ze echt eraf te gooien als je dergelijke lange ritten maakt
bij korte ritten rond om huis zullen ze het wel langer volhouden
kijk ook even of er voldoende druk in het reserve wiel zit
die wordt vaak vergeten, en ook de bandenspanning van de 4 die op de straat staan.
verder die originele wielmoersleutel dat is vuilnis en ook die orignele krik (dorpelsloper)
ik heb zo'n sleutel
http://www.ebay.de/itm/Gleitgriff-mit-A ... 3cf09b1701
met een stevige
http://www.ebay.de/itm/1x-Dowidat-No-D- ... 021bf62b19 mm dop erbij en een hydraulische krik + evtl een paar blokjes hout
voor de rest wat universeel gereedschap is altijd handig, en wat ijzerdraad en wat tiewraps en ductape en dergelijke liggen altijd in de bus.