Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

veertje van slot mislukt

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thomas b
Berichten: 227
Lid geworden op: 09 mar 2010, 21:34
Locatie: Wonck - België

veertje van slot mislukt

Bericht door thomas b »

hallo,

Zoals velen heb ook ik een probleem met het slot van de bestuurderskant.Dankzij dit forum, wist ik waar het probleem zit, en waar ik de veertjes kon bestellen.
Dus vanmorgen begonnen met de "project veertje". Ik had één veertje te vervangen, vier besteld.
De hele dag ben ik bezig geweest. Slot uitbouwen 15 minuten. Maar het veertje zodanig plaatsen dat hij onder spanning (dus functioneel) in het slot zit is mij niet gelukt. Ik ben technisch gezien niet van de domme, ik heb het slot van de bijrijders kant eruitgehaald om te kijken hoe deze dan zit en waar het probleem zit, ik heb van alles geprobeerd..Ik krijg het veertje er met gemak in, maar heeft dan totaal geen functie (hij bengelt dan los in het slot, in de twee daarvoor voorziene gaatjes.) Wil ik hem op spanning zetten, dan draait hij logischerwijs om zijn pootje, en dus geen spanning. De vier veertjes hebben het loodje gelegd, en het probleem met het slot is nog altijd bestaande. Heb ik iets over het hoofd gezien, of ben ik dommer dan ingeschat.....heb ik verkeerd om draaiend veertje????? is dit van belang?Wie kan mij een goed advies geven?

Thanks

Thomas B :muur
één, twee, drie (T) vier's
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33767
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: veertje van slot mislukt

Bericht door Multivan Generation »

Hoi Thomas,
je kunt langskomen als je wilt, ik ben maandag tot en met woensdag vrij,
of ik wil er een aantal opsturen.
3 veertjes inclusief verzendkosten in Nederland 6 euro, voor België komt er iets bij(postzegel extra)

Laat maar weten via PB waar je voorkeur naar uitgaat .

Groeten Peter
Plaats reactie