De witte uiterst rechts heeft zijn kipperopbouw afgestaan.
Ondertussen rij ik er zo al enkele jaren mee. Spijtig genoeg kwam er steeds meer roest, en toen ik afgelopen zomer mijn achteruitversnelling kwijtspeelde zat er een restauratie aan te komen.
De rubber rond het raam zit er niet ingelijmd , maar zit gewoon rond het raam (als een elastiek) . Dit rubber word wel eens hard , maar normaal kun je het er wel tussenuit halen . Tenzij het raam er ooit eens opnieuw ingelijmd werd met een teveel aan lijm , waardoor de rubber ook mee vast gekleefd zit ...raf_construct schreef:Vandaag heb ik nog wat verder gewerkt om de T4 spuitklaar te zetten. De meeste hagelschade is er ondertussen al uit.
Ik heb een klein roestplekje gevonden in de raamsponning. Het voorraam moet er dus uit. We gaan morgen proberen om ze eruit te zagen. Het lijkt alsof er een rubber tussen het raam en de sponning gelijmd is. Kan je die ergens nieuw krijgen ?
fototoestel kapot ?raf_construct schreef:Vandaag heb ik nog wat verder gewerkt om de T4 spuitklaar te zetten. De meeste hagelschade is er ondertussen al uit.
Jij gaat voor de hoofdprijs, helaas. Alles zat muurvast, veel te veel lijm errond en te weinig eronder. Het gevolg kan je wel voorstellen...Pascal-141 schreef: Tenzij het raam er ooit eens opnieuw ingelijmd werd met een teveel aan lijm , waardoor de rubber ook mee vast gekleefd zit ...
Ik heb er al wat ervaring mee , met demonterenraf_construct schreef:Jij gaat voor de hoofdprijs, helaas. Alles zat muurvast, veel te veel lijm errond en te weinig eronder. Het gevolg kan je wel voorstellen...Pascal-141 schreef: Tenzij het raam er ooit eens opnieuw ingelijmd werd met een teveel aan lijm , waardoor de rubber ook mee vast gekleefd zit ...
Maar goed nu kan ik tenminste de raamsponning behandelen want die is al redelijk verroest !