Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

boem is ho....

vragen over de T4
Plaats reactie
heintje 31
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:16

boem is ho....

Bericht door heintje 31 »

denk je lekker ff naar de zwarte markt te gaan in utrecht,ga je terug naar huir,wordt er flink geremd op de linker baan
dus ikke ook vol in de ankers en de 2 auto`s voor mij knalde op elkaar
Ikke kon nog net stoppen voor mijn voorganger,dus ikke blij,zie ik in mun achteruitkijkspiegel een poolootje aan komen vliegen... :ie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bumper in puin(groot gat erin),trekhaak krom en in achterklep een paar krassen en 2 deukjes..maar mun neonbuis is gelukkig nog heel!!(van dat type is er niet meer aan te komen!!)
+- 1500 euri schade..
en poolootje zat tot zun motor in elkaar!!
Fijn hè een dikke auto onder je kont!! :jumpklap
maandag gelijk nieuwe trekhaak en bumper bestellen...
Is ie aan het einde van de week weer klaar!!
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Bericht door patrick 468 »

Sjonge, dan heb je ook een goede engelenbewaarder.
Maarre, trekhaak krom? Dan moet dat toch hard zijn gegaan. Ik zou voor de zekerheid je chassis na laten kijken, dat heeft ongetwijfeld een flinke opdonder gehad via de trekhaak.
heintje 31
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:16

Bericht door heintje 31 »

valt wel mee..er zit net een neonbuis achter de trekhaakbalk en die had maar 3 mm speling en die speling zit er nog,buis is nog heel!!
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

nou daar word je niet vrolijk van heb jij zelf niet las van je nek zou ook ff na laten kijkken heb zelf ook zo een aanrijding gehad ik had toen een bmw totaalos 10000 gulden instalatie muziek, en zelf een whiplash aan ovwer gehouden, dat is nu 10 jaar geleden, wao gezeten. hoop dat het bij jou beter uit pakt zo wel met je bus als jij zelf.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Fred-15
Berichten: 1183
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:25
Locatie: Almere 0612039470

Bericht door Fred-15 »

Hee Heino.

Ooit heb ik dat ook is mogen ervaren onderweg naar Groningen net voor de brug bij Lemmer 4300 € schade of zo.

Nieuwe achterklep bumper binnenbalk trekhaak uitlaatsysteem alles keurig betaald door de verzekering.

Afbeelding
Afbeelding
wie het onkruid in zijn eigen tuintje wied ziet de rotzooi bij zijn buurman niet
Gebruikersavatar
theo#94 T4
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: noord-brabant

Bericht door theo#94 T4 »

je kan zelfs de afdruk van de kentekenplaat op de bumper zien staan 98 of 99,maar een negen zeker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maurice 858
Berichten: 183
Lid geworden op: 15 jan 2007, 20:56
Locatie: Westfriesland

Bericht door Maurice 858 »

Ik ga voor de 92 :lach
Ik heb een hekel aan bumperklevers, vandaag had ik er wéér eentje voor me!
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

das minder...
heintje 31
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:16

Bericht door heintje 31 »

carl schreef:nou daar word je niet vrolijk van heb jij zelf niet las van je nek zou ook ff na laten kijkken heb zelf ook zo een aanrijding gehad ik had toen een bmw totaalos 10000 gulden instalatie muziek, en zelf een whiplash aan ovwer gehouden, dat is nu 10 jaar geleden, wao gezeten. hoop dat het bij jou beter uit pakt zo wel met je bus als jij zelf.

Groet

Carl
we zijn zijn gelijk naar het ziekenhuis geweest het na laten kijken en foto`s na laten maken!!
dus als we er over een later tijdstip last van krijgen kunnen we daar op terug vallen!!
heintje 31
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:16

Bericht door heintje 31 »

zijn we weer!!
ff in de pauze mun bumper en trekhaak gedemonteerd,maar valt gelukkig wel mee..
het achterpaneel en chassis heeft helemaal niks,dus nieuwe trekhaak,bumper,bumpergeleiders aan de zijkant,binnenbalk,a-klep spuiten en de 2 schuimblokken erop en hij kan weer compleet de weg op!!
:jumpklap :toppie :klappen
heintje 31
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:16

Bericht door heintje 31 »

zo,schade-expert is geweest 1892 euri schade....
maar trekhaak is al binnen en bumper morgen,dus ik hoop zaterdag weer een compleet bussie te hebben!!! :jumpklap :jumpklap :toppie
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Bericht door GerJol 716 »

Dan heeft de trekhaak nog aardig als bumper gefunctioneerd, stevige constructie dus. Arm polo´tje zal er wel slecht aan toe zijn.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
heintje 31
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:16

Bericht door heintje 31 »

tja...dit was er zoal kapot: 2 spatschermen,motorkap,2 koplampen radiateur was in 2-en en zat tegen de motor aangedrukt..eh.... kan net zo goed zeggen dat de hele voorkant in puin lag!!
ik denk zoals ik het bekeek total los.. poolootje was van 97..
Plaats reactie