Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

zetels t4

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

zetels t4

Bericht door nabunneke »

ik had al lang het gedacht om de zetels te vervangen omdat ze maar weinig comfort geven en voor my persoonlyk geen goede zithouding geven
2 zetels gratis bekomen van en saab 9000 ,de onderbak moet iets breder gemaakt worden ze hebben wel geen armleuningen maar daar heb ik iets op gevonden door middel van en houten bak op de hoogte van de armen te plaatsen tussen de 2 zetels en noch genoeg ruimte heb voor de handrem
morgen latjes kopen om de onderbak te verbreden en ze eroplassen
en zo kryg je nooit gedaan maar het plezier dat ge er van krygt is onbetaalbaar
DSCN1009.JPG
DSCN1007.JPG
DSCN1012.JPG
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: zetels t4

Bericht door Snautzer »

Dat ziet er goed uit. Saab stoelen zitten inderdaad een heel stuk beter. Ben benieuwd naar het eind resultaat :knipoog
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

Re: zetels t4

Bericht door nabunneke »

ze staan erin een zee van comfort tegenover die standaard zetels vooral de driver zetel kan ik de steun in de rug regelen en de onderste zit is in de hoogte regelbaar een ware luxe voor en t4
2 latjes langs de zykant van de stoel gelast dan is het precies even breed maat lengte 41 cm breede 2x 1,5 cm onderbakken netjes zwart gespoten
vier gaten geboord en 4 inbus bouten zoals vooreen en de kosten verf had ik noch staan normaal 9.75 voor en spuitbus blinkend zwart de latjes voor 4 stuks 5,40
gisteren een zonnescherm of zonneklep voor op het dak besteld waarde verzending inbegrepen 206 euro in nederland 250 en in belgie 280 let wel op het zyn allemaal verschillende uitvoeringen in zyn geheel plat of op de hoeken afgerond en die heb ik gekocht .
voor de liefhebbers www.truckstyler.de laat het duidelyk zyn ik heb met die firma geen binding op geen enkele wyzen
:yes
zaterdag nieuwe koppeling afhalen in luik en dan moet ik een beetje gaan afremmen want myn wederhelft .........en da allemaal voor die .....T4
:kus en ikke zeg ..........ma niks
DSCN1018.JPG
DSCN1017.JPG
DSCN1016.JPG
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: zetels t4

Bericht door Snautzer »

Da ziet er toch vast en zeker heel netjes uit! :yes
nabunneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 jul 2014, 15:42

Re: zetels t4

Bericht door nabunneke »

rechtzetting sorry hoor maar het zonnescherm of zonneblende is 206 euro zonder btw totaal is het dus 237 euro maar noch steeds goedkoper dan in nl
daar kosten ze225 zonder btw maar wel de verzendkosten voor NEDERLAND GRATIS in belgie geen in voorraad 280 verzendkosten inbegrepen
nou goed opletten is de boodschap he
groeten jozef
Plaats reactie