Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Audio ingebouwd vandaag.

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Audio ingebouwd vandaag.

Bericht door Schildertje »

Zo, net drie dagen rondgereden in de T5 en vandaag is alles weer uit elkaar gesloopt voor de inbouw van de multimedia. Viel ze toch ietwat tegen de boys van het inbouwstation !

Had de auto om 07.15 voor de deur gezet bij ze en om 09.00 werd ik gebeld of ik heel misschien wist hoe de zitting van de achterbank verwijderd kon worden !! Maar goed uiteindelijk is het allemaal gelukt en wordt morgen de finishing touch uitgevoerd en ben ik weer helemaal blij ! Hier wat pics van het inbouwwerk !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
pieter 762
Berichten: 312
Lid geworden op: 25 jan 2007, 22:30
Locatie: N. Brabant

Bericht door pieter 762 »

:groteogen ziet er goed uit schildertje !
Maar moest je nou echt helemaal die meneer Poetin in het Kremlin opbellen voor hulp !? Gelukkig heeft ie er wel vertrouwen in dat het allemaal goed komt :jump

Ghehe
Pieter
Vaak moet er iets gebeuren, voordat er iets gebeurt (Johan Cruijff)
Ex T4 Caravelle # 762. Nu T5 TDI 2004 LWB + T2b panel van 1977
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

:bifun :bifun
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Jaap 162
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Valthe in het wonderschone Drentshe land
Contacteer:

Bericht door Jaap 162 »

Schildertje,
ziet er puik uit! :klappen

weet jij nu hoe de achterbank er af moet?? Ik zit nl met het zelfde probleem :bonk :bonk
Groeten

Jaap
Afbeelding

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"

http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Yep, ik weet het nu :knipoog Je moet gewapend met een spiegeltje en een zaklamp je laadruimte in en via de doorlaadopening zes bouten/moeren en je gordelbevestiging losmaken.....
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Jaap 162
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Valthe in het wonderschone Drentshe land
Contacteer:

Bericht door Jaap 162 »

Bedankt, ga zaterdag ff aan het sleutelen :toppie
Groeten

Jaap
Afbeelding

"Thank you, Thank you, Elvis left the building"

http://www.geuzinge.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Bericht door painter »

Vreemd, ik heb een lus die ik omhoog trek, en mijn bank kan je naar voren klappen.
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Bericht door Henk250 »

Dat is de slaapbank die je thuis hebt staan Painter,de mensen hebben het hier over een T5,wel opletten he.


:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Die lus is inderdaad aanwezig collega. Dan kun je inderdaad de leuning naar voren klappen, maarrrrr dan heb je de zitting nog steeds niet los :lach
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Dimitri-Turbo
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 jun 2007, 18:15

Bericht door Dimitri-Turbo »

Ziet er goed uit Schildertje! Zal straks best lekker klinken... :gekte :gekte
Stenen leggen is geen kunst ... maar wel de klinkers uit de straat scheuren ;)

Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
Jayden
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 feb 2007, 22:24

Bericht door Jayden »

Het ziet er heel strak uit, maar de audio achterin, lijkt mij niet de ideale positie voor het geluid. Er gaat heel veel verloren, of ben ik nu gek?
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Ik zal niet zeggen dat je gek bent, maar dat valt nog 100% mee ! Deze speakers heb ik er ook eigenlijk alleen maar in laten zetten voor de kleine. Afgelopen weekend gingen we ff een stukje rijden en toen zat mijn dochter steeds te roepen dat de muziek harder moest, met al gevolg dat wij elkaar niet meer verstonden voorin :lach

Achteraf zijn deze speakers een mooie aanvulling op de composet die nu voorin zit...
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
jeffrey194
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 jun 2007, 22:24
Locatie: Leerdam

Bericht door jeffrey194 »

Ziet er goed uit. Heb mijn speakers op dezelfde positie. Alleen heb een actieve subwoofer in de hoek voor mijn bank staan.

gr jeffrey
Joris uit België
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2007, 15:38
Locatie: Paal ( België)

aansluitingen naar achter

Bericht door Joris uit België »

Yep, netjes gefikst. By the way zitten er ergens aansluitingen onder de stuurkolom voor de achterspeakers? Dacht dat ergens gelezen te heben maar vind het nu niet meer terug. Ben transporter aan het ombouwen en heb multivanspeakers voor achteraan op de kop kunnen tikken, nu de aansluiting naar voor toe nog even fiksen...
Groeten,
Joris

T5 105 Pk
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

helaas heeft painter wel gelijk, als je aan de lus trekt die onder de zitting zit, aan de voorkant kantel je zo je zitting en rugleuning naar voren.Deze lus hangt meestal ergens onder de zitting te bengelen.
Ik heb het nog makkelijker gedaan, als je de schroefjes aan de onderkant van de dc verwijderd, trek je het stuk wat onder de bank zit er zo uit, de zijkanten zitten heel lichtjes gekit.
Dan klap je je bak en rugleuning in en je hebt alle ruimte.
Eventueel zou je ook nog de bank er helemaal uit kunnen halen.

Eerst de rugleuning inklappen, dan nog een keer met bank en al naar voren


Fred
Plaats reactie