Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Binnenbumper balk

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim Huisken
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 dec 2008, 20:46

Binnenbumper balk

Bericht door Wim Huisken »

Hallo, na een aanrijding een nieuwe achterbumper besteld 74 euro.
Op zoek gegaan naar een binnenbumper balk voor een T4 van 2003 met trekhaak, natuurlijk het forum doorgelezen en begrepen dat er een "balk te bestellen is" als servicepart, maar is dit dat de gehele binnenbumper balk? of alleen een afdekplaat.
Kan iemand mij de juiste nummers geven, zodat ik deze kan bestellen bij Wealer in Heerlen ( als ze dit willen doen)
Alvast bedankt en sorry als de nummers al in het forum staan, maar ik wil het echt zeker weten anders blijf ik weer met een onderdeel zitten dat ik niet kan gebruiken.
Don't push me i am on the edge!!
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Binnenbumper balk

Bericht door Blue Star »

Hoi Wim.

Kijk even bij mijn topic Blue Star Bulli XXL bij Projecten.
Blz. 4. Foto's , prijs en onderdeelnummer staat erbij. Binnenbumper voor T4 met trekhaak.
Suc6

Gruß Fred
Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Gebruikersavatar
henkru
Berichten: 1686
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:53
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Binnenbumper balk

Bericht door henkru »

Wim Huisken schreef:Hallo, na een aanrijding een nieuwe achterbumper besteld 74 euro.
Op zoek gegaan naar een binnenbumper balk voor een T4 van 2003 met trekhaak, natuurlijk het forum doorgelezen en begrepen dat er een "balk te bestellen is" als servicepart, maar is dit dat de gehele binnenbumper balk? of alleen een afdekplaat.
Kan iemand mij de juiste nummers geven, zodat ik deze kan bestellen bij Wealer in Heerlen ( als ze dit willen doen)
Alvast bedankt en sorry als de nummers al in het forum staan, maar ik wil het echt zeker weten anders blijf ik weer met een onderdeel zitten dat ik niet kan gebruiken.
Gewoon bij de dealer bestellen heb ik ook een maand eerder gedaan.
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Gebruikersavatar
Wim Huisken
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 dec 2008, 20:46

Re: Binnenbumper balk

Bericht door Wim Huisken »

De binnenbumper kost bij Wealer in Heerlen rond de 220 euro, was niet van plan zoveel uit te geven.
Wel gevraagt naar de binnenbumper van de accesaires lijst , maar kom mij geen foto tonen, wel was de prijs oké 35 Euro dacht ik.
Dacht dat het misschien de afdekplaat was, dus maar niet gepakt.
Ik heb dus de balk nodig die tegen mijn trekhaak komt en waar de bumper aan vast gemaakt wordt.
Don't push me i am on the edge!!
Blue Star
Berichten: 1087
Lid geworden op: 29 dec 2013, 15:36
Locatie: Den Helder

Re: Binnenbumper balk

Bericht door Blue Star »

Hoi Wim,

Kijk even bij mijn topic zoals ik al eerder schreef :yes

Grüsse Fred
Blue Star Bulli XXL :zwaai :zwaai
No road ? Not a problem ! :ikrij
Plaats reactie