Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Led verlichting oem

vragen over de T6
Plaats reactie
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Led verlichting oem

Bericht door Ikenmijnkois »

Voor die gene die led verlichting hebben, maar halogeen in de mistlampen hebben hier de oplossing, om in de mistlampen ook led te plaatsen zonder storing te krijgen voor ook nog eens een zeer aantrekkelijke prijs.
http://www.vanstyle.co.uk/van/replaceme ... -5734.html
Dat wordt weer knutselen :werkaanT4 en uh wel even een fototje plaatsen van het resultaat
Gr. Marcel
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Rikvw
Berichten: 82
Lid geworden op: 18 mar 2015, 21:11

Re: Led verlichting oem

Bericht door Rikvw »

Dat ziet er goed uit, vraag me af of dit plug and play is en of dit goed gaat met bochtenverlichtig aangezien dat gedimt licht is..

Overigens heb ik al blauwen lampjes geplaatst in de mistlampen, staat wat beter als je led koplampen heb.
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: Led verlichting oem

Bericht door Ikenmijnkois »

Rikvw schreef:Dat ziet er goed uit, vraag me af of dit plug and play is en of dit goed gaat met bochtenverlichtig aangezien dat gedimt licht is..

Overigens heb ik al blauwen lampjes geplaatst in de mistlampen, staat wat beter als je led koplampen heb.
Hoi
Volgens mij heb je 2 lampjes in de mistlampen zitten 1 voor licht naar voren toe en de 2e voor bochten verlichting maar dat weet ik niet zeker.
Dit is wel een plug and play dat staat er volgens mij ook bij.
dit staat er
LED H11 Replacement Bulb + Canbus Free Error Resistors
heel simpel om aan te sluiten ook ene stekker gaat aan de fitting van de lamp en de andere gaat de stekker in die normaliter op de lamp zit, het is als het ware dat de draad verlengt wordt alleen zit er een opstarter tussen voor de led.
Succes ermee
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Plaats reactie