Daarvan staat >>hier<< een verslag, Ik ga vanaf nu ook maar alles in één verslag bij proberen te houden.
Mijn andere oude zaken/projecten/problemen en oplossingen:
• Ruitenwissermotor/Relais/Stuurschakelaar
• Stabilisator achter plaatsen:
• Vervangen plaatwerk front
• Lekkage Klapraamrubber keukendeel #1
• Lekkage Klapraamrubber keukendeel #2
roestige raamranden en opvulblokken goot
• Probleem koelventilatoren
• Achterschokdempers vervangen
• Voorschokdempers vervangen - + ellende met afbrekende bout
• Het grote vakantiedrama-topic
Ik had toen -in 2011- al ontdekt dat mijn reparatie niet voor eeuwig zou houden,
er zaten al wat roestgaatjes door-en-door, mijn operatie van toen was zo goed mogelijk pappen en nathouden tot ik zelf beter kon.
Nu -2016-2017- begonnen langs diezelfde wielranden weer aardige blazen te ontstaan: En als je met een schroevendraaier gaat schrapen wordt duidelijk dat het niet om slecht hechtende verf alleen gaat

Zoals gezegd, geen verrassing ...
Gelukkig hebben we onze 'hofleverancier' Pascal 141 die voor het nodige verse materiaal kon zorgen.
Tot de deur bezorgd. Nogmaals bedankt Pascal!! En ook dank voor de nuttige tips van u en uw maat!

Als toegift twee foto's die normaal niet zo snel te maken zijn:
Een kale onderzijde ter hoogte van de achterwielen: En de beruchte (ddorgezaagde) C-stijl van binnen.
(bij de pijl is de naad en kitrand buitenzijde)
Dat is het voor nu, Er moet eerst nog heel veel worden gedemonteerd voordat ik iets substantieels kan beginnen.
Vandaag stonden de uitlaat-einddemper (wat zat dat kreng vast!) en de trekhaak op het programma.
Dan hebben we uiteraard de wielen, achterlichten, kabelbomen en het bijna complete California-interieur nog.
Daar ben ik nog wel even mee zoet.
Ik zal proberen jullie met regelmaat op de hoogte houden van mijn vorderingen.
Wordt best spannend

Odorf