Mvg,
Charles Vos
De afbeeldingen zijn niet meer zichtbaar maar ik ben nog wel benieuwd welke middelen je hebt gebruikt en hoe je ervaringen na een jaar zijn.Multivan Generation schreef: ↑zo apr 07, 2019 20:05 Dit weekend de bus weer in zomer-outfit gestoken.
Eerst maar eens een was en detail-beurtje..
begint er weer op te lijken..
Not bad for silver..
En na de gedane werken lekker even gekampeerd op een nieuwe camperplaats in Yerseke.
En gewoon omdat het kan.. nog eentje (ergens anders)
Ik gebruikte altijd M16-wax maar dat is niet meer leverbaar (uit de handel?),
dus ik moest naar iets anders uitkijken.
Dus nu geprobeerd met deze:
Voor mensen die M16 kennen, dit kan een nog grotere bitch zijn om uit te poetsen![]()
Heb zelfs mijn rotary uit de kast moeten trekken om het later nog uitgepoetst te krijgen![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het goed blijft..
Lijstje met middelen wat goed op Volkswagen lakken werkt.De afbeeldingen zijn niet meer zichtbaar maar ik ben nog wel benieuwd welke middelen je hebt gebruikt en hoe je ervaringen na een jaar zijn.
Bedankt voor je antwoord, ik ga er mee aan de slag als de temperatuur weer wat normaal wordt.Multivan Generation schreef: ↑do aug 13, 2020 13:22Lijstje met middelen wat goed op Volkswagen lakken werkt.De afbeeldingen zijn niet meer zichtbaar maar ik ben nog wel benieuwd welke middelen je hebt gebruikt en hoe je ervaringen na een jaar zijn.
Wassen: Poorboy's world Super slick & suds concentrated carwash of Mother's California gold car wash
Klei: weet niet meer welke ik gebruikt heb.
Cleaner: Meguair's M83 of 105
Prewax-cleaner: Dodojuice lime prime plus
Glaze: Poorboy's world black hole
Wax: Collonite No. 476S super double coat auto wax
Extra toplaag met Collonite No 845 insulator wax.
Standtijd was erg goed, maand of 7, 1x per maand wassen met een van bovenstaande shampo's
Wil je eventueel een demo op je eigen auto, dan ben je welkom tegen vergoeding.
Groeten Peter
Wat bedoel je daarmee? Bestellen kun je het nu al.