Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

LED Achterlichten

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

LED Achterlichten

Bericht door francisco »

hallo allemaal,

op MP kun je veel LED achterlichten vinden voor je T4. alleen vraagik me nu af waarom ze bij TK CarStyling 149,- en bij NLpower 200,- ze zijn beide E-Keur. bij nl power heb ik vaker dingen gehaald dus is wel vetrouwd. hebben jullie goede ervaring met bedrijven die rood witte LED achterichten verkopen?

vertel, vertel :happy
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Bericht door Wim T4 935 »

Het prijsverschil laat zich in ieder geval voor een deel verklaren door het feit dat NLPOWER een echte zaak/winkel is en TK Carstyling een schuifhuis naar ik vermoed. Ik heb geprobeerd om bij TK Chromen Angel Eyes af te halen in Enschede maar op mijn e-mail kreeg ik als reactie dat ik het geld maar moest storten op een rekening in Gronau en dat een en ander dan wel werd opgestuurd. Voor mij een reden om niet met TK in zee te gaan met als gevolg dat ik de lampen nu nog steeds niet heb.

P.S. Heb je al besloten of je verder gaat met je huidige bus?
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

dat soort een mans zaken vetrouw ik nooit zo goed. maar bedankt voor je reactie. wat mijn T4 betreft. heb hem nu helemaal op geknapt en kan er nog wel een jaar tegen aan. Body-kit is helemaal weer strak. ga mogen LED achterlichten halen en dan jaartje rond rijden en sparen. dan andere t4 kopen denk 2.5 korte wielbasis en oude neus. zet dan gewoon heel de kit over. heb deze week ongeveer 100,- uit gegeven aan polyester en plameur etc. vandaar dat ik nog even verder wil met mijn t4tje :love
Gebruikersavatar
wolfman
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:23

Bericht door wolfman »

francisco schreef:dat soort een mans zaken vetrouw ik nooit zo goed. maar bedankt voor je reactie. wat mijn T4 betreft. heb hem nu helemaal op geknapt en kan er nog wel een jaar tegen aan. Body-kit is helemaal weer strak. ga mogen LED achterlichten halen en dan jaartje rond rijden en sparen. dan andere t4 kopen denk 2.5 korte wielbasis en oude neus. zet dan gewoon heel de kit over. heb deze week ongeveer 100,- uit gegeven aan polyester en plameur etc. vandaar dat ik nog even verder wil met mijn t4tje :love
Is je T4 dan niet goed meer of zo?
Waarom dan nog zoveel geld er in steken als je met een jaar of zo toch weer een andere T4 wilt hebben. :groteogen
Gebruikersavatar
henk106
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:01
Locatie: Hoogvliet T4

Re: LED Achterlichten

Bericht door henk106 »

francisco schreef:hallo allemaal,

op MP kun je veel LED achterlichten vinden voor je T4. alleen vraagik me nu af waarom ze bij TK CarStyling 149,- en bij NLpower 200,- ze zijn beide E-Keur. bij nl power heb ik vaker dingen gehaald dus is wel vetrouwd. hebben jullie goede ervaring met bedrijven die rood witte LED achterichten verkopen?

vertel, vertel :happy
kijk hier even is goed en goedkoop
bestel mijn zoon altijd z,n spullen zonder problemen

http://www.cargoods.nl/search.php?brand=34&model=452
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

He Francisco, ik zou gewoon op Ebay.de LED-achterlichten bestellen. Zijn ze heel goedkoop en je krijgt ze netjes thuisgestuurd. Heb al diverse malen dingen besteld via Ebay.de en dat gaat altijd prima!

Groeten,

Niels949
T4 102 PK uit 2003
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

body kit kunje over zetten (wil namelijk weer korte neus maar dan 2.5) vandaar dat ik daar geld in heb gepompt. voor verlichten het zelfde lietje. achterlampen passen op de korte en lange neus :jump dus dat is altij een goede zaak.
john 694
Berichten: 671
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:33
Locatie: noord-holland

Bericht door john 694 »

heb vorige week bij tk achterlichten besteld en in 4 dagen in huis
dus geen probleem met het bedrijf.
gr. john

:bonk :bonk :bonk :happy :happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

ben naar De VW-Garage gegaan kreeg nog kroting ook 149,- voor de LED rood/wit Helder achterlichten :bonk gelijk thuis ingebouwd resoltaat!. MEGA :happy
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

heb je er een foto van gemaakt? ben wel benieuwd
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

Foto's kommen snel maar let niet op me bus want die is vol in de verbouwing. alles is nu strak. op de achterbumpernaar :( wordt toch nog weekje werk.. maar me vakantie zit er op dus wordt next weekend :groteogen foto komt eerder :klappen
Plaats reactie