Goedenavond, ik kom me even voorstellen. ;-)
Ik heet Thomas en heb het geluk om samen met mijn vriendin sinds een tijdje eigenaar te zijn van een VW T4 california coach uit 1994.
We hebben twee kleine kindjes en hopen met zijn vieren mooie weekenden en langere reizen te maken in de camper. We zijn enorm blij dat de camper voor ons nu werkelijkheid is geworden. Onlangs al een weekendje weg geweest en dat is erg goed bevallen. Binnenkort de eerste 'grote'vakantie naar Frankrijk. Ik heb 0 verstand van auto's maar lees me graag goed in en wil alles weten. Afgelopen dagen al nuttige reacties gehad van mensen hier op het forum. Blij mee
groeten Thomas
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hallo! Thomas+vriendin+kids+VW T4 1994
Hallo! Thomas+vriendin+kids+VW T4 1994
Groeten, Thomas
VW T5 California Comfortline 2.0 DSG uit 2011. Voorheen VW T4 2.4 D Westfalia uit 1994
www.knusineenvolkswagenbus.nl
VW T5 California Comfortline 2.0 DSG uit 2011. Voorheen VW T4 2.4 D Westfalia uit 1994
Re: Hallo! Thomas+vriendin+kids+VW T4 1994
Nou, buurtgenoot, na het Engelse forum, ook welkom hier!
We hadden jullie bus al als 'nieuw' in de buurt gespot. Één straat verderop woont nóg een weetjewel-kampeerbus. Samen kunnen we nu een mini-meeting doen (minimaal 3 bussen voor nodig)
We hadden jullie bus al als 'nieuw' in de buurt gespot. Één straat verderop woont nóg een weetjewel-kampeerbus. Samen kunnen we nu een mini-meeting doen (minimaal 3 bussen voor nodig)
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Hoi Thomas, vriendin & Kids,
Welkom op ons Superforum
Maar daar was je al achter gekomen begrijp ik.
Wij wensen jullie enorm veel plezier met jullie T4
Fijne weekenden en vakanties toegewenst.
En uiteraard zijn jullie ook welkom op de diverse VW Bulli Meetings waar wij ook heen gaan
Maar vergeet, ja ik weet, duurt nog even, onze Nieuwjaars Meeting niet.
Mag, maar moet niet, alles is goed op
Eerst maar lekker naar Frankrijk.
Grüsse Fred und Andrea
New Blue Star Bulli
Welkom op ons Superforum
Maar daar was je al achter gekomen begrijp ik.
Wij wensen jullie enorm veel plezier met jullie T4
Fijne weekenden en vakanties toegewenst.
En uiteraard zijn jullie ook welkom op de diverse VW Bulli Meetings waar wij ook heen gaan
Maar vergeet, ja ik weet, duurt nog even, onze Nieuwjaars Meeting niet.
Mag, maar moet niet, alles is goed op
Eerst maar lekker naar Frankrijk.
Grüsse Fred und Andrea
New Blue Star Bulli
No road ? Not a problem !
Me al eerder voorgesteld, maar zojuist mijn foto/avatar aangepast omdat we sinds vandaag eigenaar zijn van een T5 California. Enorm blij mee. Het gaat om een VW T5 GP California uit 2011 DSG 2.0 140 PK in de kleur 'sand beige'. Over een tijdje de T4 California Westfalia in de verkoop en nu vooral de 'nieuwe' ontdekken. '
Groeten, Thomas