Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Schade

vragen over de T6
Plaats reactie
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Schade

Bericht door Ikenmijnkois »

Vandaag heeft er iemand schade aan mijn voertuig gemaakt, en de dader ligt zoals gewoonlijk op het kerkhof. het is te triest voor worden, ik ben met mijn werkzaamheden bezig, eenmaal terug merkte ik het op dat er iemand met zijn fiets tegen aan gekomen is stuur en trapper.
Een diepe kras van zeg 15 cm en onder 2 kleine krasjes boven is de kras diep genoeg zodat je nagel er in blijft zitten anders kon ik het er nog uitpoetsen.
Ik ben wel goed verzekerd maar als de verz: nergens kan claimen gaat je no-claim omhoog. helaas.
Gr. Marcel
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: Schade

Bericht door Ikenmijnkois »

jan2009 schreef: 04 aug 2017, 22:54 Erg irritant ja als je zuinig ben op je bus.
Maar zal wellicht een ongelukje zijn geweest .

Bij mij is er een half jaar terug zo,n diepe kras van 1,5 mtr lang opzettelijk in gekrast, aan de stoep kant.
Machinaal niet weg te poetsen.
:gif
Ja was niet met opzet gedaan. Ik weet ff niet hoe ik het moet uitleggen ik reed als ware naast het paaltje maar toen ik mijn stuur helemaal naar rechts draaide en vooruit reed kwam ik tegen het paaltje aan alsware, natuurlijk gewoon heel stom, achteraf.

Ook ik heb er 3 krassen in zitten die er ook niet uit gepoetst kunnen worden, idd niet normaal dat dit wordt gedaan dit valt onder vandalisme en wordt niet vergoed door de verz. Het zal je no claim gaan kosten. wat niet te verhalen is komt voor je eigen rekening.
Toch denk ik dat het met spotrepair gefikst kan worden, ipv dat de hele zijkant gespoten moet worden L2H1 daar ben ik een aardige duit voor kwijt.
Gr. Marcel.
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Plaats reactie