Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Hoe maak ik de parafaan los om vuil te verwijderen

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
t5elaar
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 mei 2015, 23:07

Hoe maak ik de parafaan los om vuil te verwijderen

Bericht door t5elaar »

Matten zijn nat , mogelijk door vuil (bladeren) ophoping. Ik wil deze verwijderen. Graag tips.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33769
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Hoe maak ik de parafaan los om vuil te verwijderen

Bericht door Multivan Generation »

Maak je wielkuipen los en daar achter kun je wel wat bladeren aantreffen.

Paravanplaat los? Eerst de ruitenwisserarmen demonteren. Daarna het rubber verwijderen.
Maar je kunt ook de plaat achter de accu eens loshalen en kijken of daar wat vuil in dat compartiment zit.

Je hebt torx bitjes nodig voor bovenstaande.
Groeten en succes

Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
t5elaar
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 mei 2015, 23:07

Re: Hoe maak ik de parafaan los om vuil te verwijderen

Bericht door t5elaar »

Bedankt, gelukt maar ik denk toch ook dat ik de wielkasten moet losmaken.Weet jij toevallig welke zekering de bovengenoemde lampjes zekeren?Verstopping opgelost van het hefdak dmv een 60 ml injectie spuit met een slangetje eraan.
Het vreemde is dat toen ik de min pool van de start accu los had het dash board display aangaf dat de deur of schuifdeur open was. Komt dit door de huishoud ac Ik had de - pool losgemaakt om te kijken of de storing gereset zou worden.
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33769
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Hoe maak ik de parafaan los om vuil te verwijderen

Bericht door Multivan Generation »

t5elaar schreef: 28 jan 2018, 16:26 Bedankt, gelukt maar ik denk toch ook dat ik de wielkasten moet losmaken.Weet jij toevallig welke zekering de bovengenoemde lampjes zekeren?Verstopping opgelost van het hefdak dmv een 60 ml injectie spuit met een slangetje eraan.
Het vreemde is dat toen ik de min pool van de start accu los had het dash board display aangaf dat de deur of schuifdeur open was. Komt dit door de huishoud ac Ik had de - pool losgemaakt om te kijken of de storing gereset zou worden.
welke lampjes?
Om dat te weten te komen,
kun je misschien een schema vinden.. :zwaai

Wat is hier trouwens camper gerelateerd aan?
Gaat hierbij toch over de basis auto?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie