Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

oeps waar moet dat bruine draadje nou?

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
brecht
Berichten: 242
Lid geworden op: 31 jul 2017, 21:32

oeps waar moet dat bruine draadje nou?

Bericht door brecht »

Naast de afstandsbediening van de centrale deur vergrendeling (zie andere topic) doet ook de linker deur niet mee.

Net de unit uit de deur gehaald en open gemaakt: die was nat geworden en de contacten waren goed gecorrodeerd. Voordat ik hem vervang eerst maar eens alles schoongemaakt en de contacten proberen in orde te krijgen. Maar oeps. Lekker bezig Brecht, bij het openen niet goed opgelet waar die bruine draad aan vast zat. Hij hoort dus ergens op de andere zijde, waar de motor zit maar ik kan serieus geen logische optie vinden.
- boven het wormwieltje op de motor zit iets wat er als een contact uit ziet, maar daar past ie erg lastig en: waarom daar?
- de motor heeft onder in de behuizing een opening wat je als contact zou kunnen zien, daar blijft die bruine stekker niet zitten
- wbt routing zou ergens op de witte schuif logisch zijn, daar zit een sleepcontact op , maar ook daar zie ik geen bevestiging.

Wie weet waar hij moet?

Afbeelding
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: oeps waar moet dat bruine draadje nou?

Bericht door odorf »

Ik zou deze vraag ook even in het 'gewone' T4 gedeelte zetten (het is niet specifiek camper. En omdat er daar meer mensen kijken heb je sneller kans op antwoord.

Ik kan je verder niet helpen, heb er nog nooit eentje open gehad. Maar er zijn er vast die het wél weten :toppie

Succes!
Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
brecht
Berichten: 242
Lid geworden op: 31 jul 2017, 21:32

Re: oeps waar moet dat bruine draadje nou?

Bericht door brecht »

Ow sh.... ik had de intentie hem ook in het normale T4 gedeelte te zetten. Ik ben goed aan het opletten vanochtend...
Plaats reactie