Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 1992 waterpompje voorruit en daschbord verlichting werken niet

vragen over de T4
Plaats reactie
Sjors1
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2019, 16:15

T4 1992 waterpompje voorruit en daschbord verlichting werken niet

Bericht door Sjors1 »

Hallo allemaal,

Ik ben ik het zeer gelukkige bezit van een T4 uit 1992 ik ben de derde eigenaar de auto is met 579,000 KM natuurlijk pas ingereden want dit 2.4 dieseltje heeft er echt zin in, rij 1.000 km met een volle tank en het is werkelijk een super prettige auto om in te rijden daarnaast heeft deze dame weinig roest en ze start als een benzine auto starten zonder voor gloeien is ook hartje winter geen probleem,

Dus al met aan zeer tevreden.

Echter heb ik nu een probleempje die ik niet opgelost krijgt ik ben al uren in forums enz aan het zoeken maar rrrrrrrrr

Mijn Daschbordverlichting als ook het pompje om de voorruit nat te spuiten werken niet meer

Dat eerste is minder een probleem ik zit 8 uur per dag in de auto en weet behoorlijk goed welke snelheid ik rij zonder te kijken ( maar met is wel makkelijker) echter met dit weer is het super vervelend dat ik mijn ruit niet nat kan spuiten

Volgens de meeste handleidingen zou het zekering nr 3 moeten wezen maar dat werkt niet

Kan iemand me helpen wat ik verkeerd doe ?


Dank en groeten een zeer tevreden T4 rijder
RoelandZ
Berichten: 552
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:26
Locatie: Veldhoven

Re: T4 1992 waterpompje voorruit en daschbord verlichting werken niet

Bericht door RoelandZ »

Meten is weten :toppie

Met de multimeter bij het pompje meten of er spanning op komt te staan als je hem bediend. Wel spanning, pompje kappot. Geen spanning, dan is je hendel kapot. Indien de zekering niet kapot is dan.
Plaats reactie