Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen: KGCali / T6 California

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KGCali
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 okt 2019, 15:52
Locatie: Zuid-Holland

Even voorstellen: KGCali / T6 California

Bericht door KGCali »

Ik rijd in een Seat Alhambra van 2003 maar ben al 20 jaar naar een busjes aan het kijken, en nu was het echt zover.
Sinds april in het bezit van een zeer jong gebruikte T6 2.0 TDI DSG 4Motion via de mannen uit Naarden. Net voor de zomer aangeschaft en ermee op pad naar oa de Pyreneeën en daar de hier goed bekende Bart (bvddobb) tegen gekomen op camping Anito. Na 15000km maakt mijn busje het helemaal waar, rijdt goed, comfortabel en je kan ergens komen waar een ander het niet zo ziet zitten.:ikrij Omdat ik direct zonnepanelen heb genomen was ik benieuwd of dat zou werken. Jawel, nog nooit de kabel hoeven uit te rollen, koelkast 24/7 aan zonder de motor te starten was geen probleem. Ben benieuwd of dat zo blijft als de dagen korter en donkerder worden.
Nadat ik in het zand de bumpers en de trekhaak stekkerdoos had volgeschept, in de Pyreneeën niet altijd even recht kon komen te staan met de wiggen wordt er letterlijk op dit moment VB luchtvering onder gezet. Al het een en ander gedaan, zoals zwaardere beveiliging (een extra zwaar alarm systeem en de verplichte BearLock) de genoemde zonnepanelen van 2x 160 Watt piek met een Victron MPPT 75|15 laadcontroler en een fietsdrager. Eén van de volgende dingen worden de geplande 17" stalen velgen (ik zoek nog 5st met die driehoekkige gaatjes) en winterbanden of misschien wel BF AT02's. Het moet 17" zijn omdat ze anders niet over de remschijven schijnen te passen.

Ben dus nieuw hier en heb veel vragen over hoe of wat over mijn T6. Eerst eens het plaatsen van berichten op dit forum onder de knie krijgen.

Met vriendelijke groet,
Karsten
Laatst gewijzigd door KGCali op 27 okt 2019, 22:41, 5 keer totaal gewijzigd.
T6 California 2.0TDI 4Motion, VB-fullAir 4C, 2x zonnepaneel
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen: KGCali / T6 Califonrnia

Bericht door Snautzer »

Welkom :toppie
Plaats reactie