Weer even een update van mijn kant.... Ik rijd tot op de dag van vandaag op HVO (100%). Dus geruime tijd. Echter: mijn dieselpomp begint te lekken. Behoorlijk. Toeval? Hopelijk! Dieselpompen kunnen immers gaan lekken. Het is ook al een oudje ('96). Om dit uit te sluiten probeer ik nu toch even gewone diesel (jammer genoeg). Wordt vervolgd.
Als iemand hier ideeën of ervaringen mee heeft; ik hoor het graag!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Rijden op renewable fuel met mijn T4 2001?
- gcSunrader
Re: Rijden op renewable fuel met mijn T4 2001?
Wat vervelend van de lekkage
.
Lekker aan de toer in Scandinavië en opzoek naar hbo pompen. Alleen maar in het zuiden. Oké nu zijn we weer in het zuiden dus naar de
Pomp. 32.45 Zweedse kroon dat is (snelle omrekenen) DRIE EURO EN vierentwintig cent. Zoals ik eerder heb gemeld mijn milieu haart is wel groot en onze portemonnee wil best wel helpen maar meer dan €3,- per liter. Dat gaat het echt niet worden. Dan maar weer gewoon tanken €2,60/l ook aan de prijs in Scandinavië maar ja dat is een keuze.
Lekker aan de toer in Scandinavië en opzoek naar hbo pompen. Alleen maar in het zuiden. Oké nu zijn we weer in het zuiden dus naar de
Pomp. 32.45 Zweedse kroon dat is (snelle omrekenen) DRIE EURO EN vierentwintig cent. Zoals ik eerder heb gemeld mijn milieu haart is wel groot en onze portemonnee wil best wel helpen maar meer dan €3,- per liter. Dat gaat het echt niet worden. Dan maar weer gewoon tanken €2,60/l ook aan de prijs in Scandinavië maar ja dat is een keuze.
G(een)Roet(jes) Winand
Love to ride Up North in Summer and Winter

De lekkage lijkt wat minder geworden met 'gewone' diesel. Ik hou het in de gaten. Misschien een beetje een mix gaan rijden.
Wat een bizarre prijzen in Scandinavie. Echt jammer dat in het hele overheidsdebat over wat we kunnen doen dit niet/nauwelijks ter sprake komt. Dit lijkt toch een eenvoudige knop om al snel te kunnen draaien.
Goede tijd daar in het Noorden!
Wat een bizarre prijzen in Scandinavie. Echt jammer dat in het hele overheidsdebat over wat we kunnen doen dit niet/nauwelijks ter sprake komt. Dit lijkt toch een eenvoudige knop om al snel te kunnen draaien.
- gcSunrader
Heb de lekkage zelf ook gehad, uiteindelijk laten reviseren in Olst en daarna geen problemen meer gehad. Ouderdom van de ringetjes en veertjes en busjes moeten op een gegeven moment buigen of barsten. Maar ja hoop dat je de lekkage nog ff onder controle kan houden.Hurbie schreef: ↑wo jul 13, 2022 14:29 De lekkage lijkt wat minder geworden met 'gewone' diesel. Ik hou het in de gaten. Misschien een beetje een mix gaan rijden.
En wat de politiek betreft, ik heb al wat ballonnetjes opgelaten bij wat tv en debat programma’s maar ergens komt het er niet door. We gaan het zien. Over een jaar of twee lopen ze te blaten waarom we hier niet eerder mee van start zijn gegaaan (hihi)
G(een)Roet(jes) Winand
Love to ride Up North in Summer and Winter