Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Toilet in coronatijden en op camperplaatsen

VW T6 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
marianne2014
Berichten: 42
Lid geworden op: 12 okt 2018, 14:18

Toilet in coronatijden en op camperplaatsen

Bericht door marianne2014 »

Vorig jaar waren wij met onze Multivan met slaapdak in Galicië en hebben daar prachtige camperplaatsen ontdekt. Helaas niet allemaal voor ons bruikbaar omdat wij geen toilet aan boord hebben. Dus zijn we op zoek gegaan naar een oplossing. Wij willen geen grote bak (porta potti of emmer), die de meeste tijd in de weg staat. Wij hebben dit maar heel af en toe nodig en de plaats in de auto is beperkt.
Een paar maanden geleden ontdekte ik op internet de Bivvy loo, een opvouwbaar toilet. Precies wat wij zoeken! Als je het niet gebruikt staat het niet in de weg. Super makkelijk uit- en in elkaar te vouwen. Je kunt het met kattenbakkorrels of superabsorberende polymeren gebruiken. De vuilniszak gooi je in de vuilcontainer. Wij hebben het nu een paar weekenden gebruikt en zijn super tevreden. Wij hebben de variant met deksel gekocht. Opgevouwen is het maar 6cm dik.
3AF443A0-71C5-425F-8028-91AF7D7C0F3B.jpeg
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 521
Lid geworden op: 30 aug 2012, 16:38

Re: Toilet in coronatijden en op camperplaatsen

Bericht door Muug »

Hoi,
hoe zijn de ervaringen ondertussen?
Ook wij hebben relatief weinig zin om een grote kast op te vullen met een Porta Potti.
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
marianne2014
Berichten: 42
Lid geworden op: 12 okt 2018, 14:18

Re: Toilet in coronatijden en op camperplaatsen

Bericht door marianne2014 »

Wij zijn er erg tevreden over. Neemt weinig ruimte in en je hebt altijd een noodvoorziening bij je. Ik zou echt niet meer zonder willen.
Plaats reactie