Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Enquête droomcamper/ideale camper

Reisverhalen verslagen die de weetjeweller meegemaakt hebben. Foto verplicht en een leuk verhaal natuurlijk. Moet wel de moeite waard zijn, geen ritje naar de buurman enz.
Plaats reactie
Ewoud_
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2020, 15:46

Enquête droomcamper/ideale camper

Bericht door Ewoud_ »

Beste weetjewellers,

Ik heb al een tijd het idee in mijn hoofd om busjes om te gaan bouwen tot campers. Hiertoe heb ik een enquête gemaakt die ik initieel op het camperforum had geplaatst. Ik heb enorm veel reacties gehad, maar mensen bleven mij het weetjewel-forum aanraden omdat ik hier de meningen van een hele andere groep mensen zou kunnen krijgen!

Ik weet inmiddels dat een 'droomcamper' of ideale camper niet bestaat. Althans: een droomcamper is voor iedereen verschillend. Wat de één geweldig vindt, vindt de ander misschien wel helemaal niks. Het is daarom altijd zoeken naar een compromis.

Andere feedback die ik kreeg was dat ik een eigenzinnige visie moet hebben om op die manier aan te sluiten bij potentiële geïnteresseerden. Ik heb hierover reeds ideeën, maar misschien dat ik deze ideeën nog herzie. Ik hou dit daarom nog even voor me! Ik zal deze over een weekje met jullie delen als ik jullie mening goed ken :)

Dus mijn vraag: zouden jullie mijn enquête willen invullen om aan te geven hoe uw droomcamper eruit zou zien?

Link naar enquête via Google Forms: https://forms.gle/kZ43Cvi8XDhd5uoz9

N.B. Het kan zijn dat u zomaar klaar bent, bijvoorbeeld als u helemaal geen interesse heeft om een camper aan te schaffen. Dit is ook prima. Dan weet ik namelijk voor welke mensen ik geen ontwerp hoef te maken.

Alvast bedankt.

Groeten, Ewoud

P.S. Ik heb toestemming van Henk om dit te plaatsen :)
Plaats reactie