Dus het uittrekken van het bed ging ietwat stroef..
Ik maak nogal eens houten gereedschap tbv frezen en zagen en daar heb ik ook vaak schuivende houtverbindingen. Mijn ervaring is dat ouderwetse meubelwas langdurig werkt, nadeel is alleen de ‘zware’lucht die dat spul heeftRenew schreef: 21 aug 2020, 12:47 Goed dat de oplossing voor jouw probleem is gevonden!
Voorwat betreft het schuifvraagstuk heb je ook al een goede oplossing gevonden maar zouden nylon glijdertjes en wat teflonspray (zo nu en dan) ook niet werken?
Hoe breed is het bed nu uiteindelijk geworden?
Het ziet er echt netjes uit! Het gaat echt mooi worden, ik hoop dar er dit seizoen nog veel gebruik van gemaakt gaat worden.
Staat net hierboven beschreven maar je hebt er waarschijnlijk overheen gelezen, 1 meter 24 dus.MGA1600 schreef: 21 aug 2020, 14:01 Het bed en de kasten zien er erg netjes uit! Hoe breed is het bed?
Ja....inderdaad niet op tijd gezien.... sorry Peter!Multivan Generation schreef: 21 aug 2020, 16:05Staat net hierboven beschreven maar je hebt er waarschijnlijk overheen gelezen, 1 meter 24 dus.MGA1600 schreef: 21 aug 2020, 14:01 Het bed en de kasten zien er erg netjes uit! Hoe breed is het bed?