Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Kachel kapot NEEE Lekkage in het vooronder

vragen over de T4
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Mocht het pompje in de toekomst toch weer gaan lekken en je kunt er op de sloop geen vinden. Dezelfde pompjes worden ook gebruikt bij de uitbreidingssets voor ombouw van voorverwarmer naar standkachel.
Dus menig bedrijf wat in standkachels doet heeft wel een paar gebruikte exemplaren in een bak liggen.
Heb onlangs mijn kachel omgesleuteld naar standkachel en heb toen exact het zelfde pompje 2e hands gekocht bij een standkachel reperateur voor 40 euro.



:T44EVER :gekte
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Hahaha Goeie Harry, klopt zijn mijn eigen woorden.
Ik ben er geloof ik achter dat je het gewoon moet doen, ook met de bus !!!!
Net als met de nodige verbouwingen die ik in huis gedaan heb, tegelen, stucadoren, keuken plaatsen, cv ketel plaatsen enz enz enz. Ik heb er geen opleiding in gehad maar met 2 rechte handen en niet bang zijn om iemand wat te vragen kom je een heel eind.
En dan heb ik ook nog eens als nare eigenschap dat het perfect moet zijn. pfffff

En Theo, goeie tip. Ik hou het in mijn achterhoofd, ik sla het op in mijn geheugen, daar is nog wel een plekkie vrij. :-)
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Hans uut Aalten 275
Berichten: 366
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:24
Locatie: Aalten

Bericht door Hans uut Aalten 275 »

De hele avond op je rug en dat met deze kou!

Auto klaar, Johan "krank" . :muur
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Bericht door Charles 1065 »

Das mooi Johan een meevallertje! Real handymen! Heb vandaag mijn kat leeg laten halen bij Mulder wat een troep zit daar in zeg!! Maar geen gerammel meer, lijkt wel meer kabaal binnen in de bus maar ik rammel alleen nog van de honger! Groet uut Zillewold
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

En, kon je het verschil merken met de kat leeg ???
Nou nog effe het EGR plaatje.
Met die 2 aanpassingen kon ik heel goed verschil merken.
Maar dan ben je alweer op een paar honderd meter van mij af geweest.
En weer niet gespot !!! Tsja gaat ook moeilijk wanneer ik een middagje onder de bus lig te freubelen. Bussie staat nu nog op de bokkies met de neus in de lucht. Na morgen hopenlijk voorlopig niet meer.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Bericht door Charles 1065 »

Misschien een domme vraag als die al bestaan maar wat is een EGR plaatje, ik heb totaal geen verstand van techniek! Ga voor alles naar Mulder!!! Hij blij ik nog blijer!! Was weer echt spotgoedkoop vandaag! Maar lijkt iets vlotter maar dat kan ook verbeelding zijn! :zwaai
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Yes, tis gelukt. Hij is hartstikke dicht.
Dus echt geen nieuwe pomp, gewoon een wasmachinepomp O ring.
Ja, en die kunnen ook tegen hoge temperaturen.
Eindelijk weer lekker warm in de bus. :jump
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

goed zo zo zie je maar weer met 2 rechtse handen kom je er ook
LIFE IS LIKE A DREAM
Plaats reactie