Ga dit project goed in de gaten houden en wie weet volgend jaar gedeeltelijk toepassen

De powerflex heb ik op de huidige t6 en de t5 hiervoor ook en wat een verschil is dat en eenmaal dat te hebben ervaren
is dat bij mij een standaard geworden.
De KW V3 Set heb ik er ook onder gehad, vond het een lastige set om goed af te stellen. Ingaande en uitgaande slag is af te regelen maar zoals de handleiding vermeldde vond ik het nix. Vond de achterveren te slap, alle windingen lagen met een beetje gewicht al op elkaar zodat inveren niet meer mogelijk was. Het eronder zetten is te doen mits je je gereedschap goed voor elkaar hebt en een brug is wel lekkerTricolore schreef: ↑wo aug 12, 2020 22:51 Hallo Peter,
Ik begrijp je sceptische reactie. Maar het begon door mijn zoon, die vond hem achterlijk hoog staan en stuurde me een link met airride. Nou, verlagen dan maar maar ook een goeie beveiliging. Toen kreeg ik ook nog eens vieze plaatjes van mooie velgen doorgestuurd, afijn......'t liep uit de klauwen. Ligt dus niet aan mij
![]()
Bedankt voor je tip, waardeer ik. Alleen, ik heb de schroefset al binnen maar nog niet gebruikt/gemonteerd. Valt dat tegen zo'n KW onder een T6 ? Ik ga me inlezen, wel even zoeken waar. Alle raad en tips zijn hier meer dan welkom maar ook suggesties worden gewaardeerd![]()
Groetjes terug,
Paul
Zo, da's lang geleden dat ik een auto heb laten tectyleren. Eerlijk gezegd niet over nagedacht. Benieuwd wat ze vandaag de dag gebruiken en wat de voor- en nadelen zijn ? Heb jij hier research naar gedaan of ervaring mee ?
In begin had ik wel sterk m'n twijfels hoor maar ben de kleur echt gaan waarderen. Ga carbon wrapfolie gebruiken als contrast aan de buitenzijde (sidebars en spiegels). Verder volop zwart tinten aanwezig (in de voorbumper, beschermingslijst achterbumper en de wintervelgen). Voor volgende zomer wil ik een heel andere kleur velg eronder gaan monteren welke ik erg mooi vind met samen met deze unilak kleur grey.
Kijk eens bij dit bedrijf https://www.stiptpolishpoint.nl/behande ... ehandeling