Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Zelfbouw (budget) T5

VW T5 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
rommelt_wat_aan

Re: Zelfbouw (budget) T5

Bericht door rommelt_wat_aan »

Hoi multi, heb gegoogeld, maar weet niet wat je bedoelt met E-box. Bedoel je zekeringsbox onder motorkap? (zekeringen van zowel die als dashboard heb ik gecheckt, allen heel).
Multivan Generation
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

rommelt_wat_aan schreef: wo jul 21, 2021 15:31 Hoi multi, heb gegoogeld, maar weet niet wat je bedoelt met E-box. Bedoel je zekeringsbox onder motorkap? (zekeringen van zowel die als dashboard heb ik gecheckt, allen heel).
Ja die ja,
accu verwijderen, dempingsmat er onder verwijderen en dan in die E-box kijken.
Daarin zitten de meeste belangrijke zekeringen bij elkaar.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
krekwakwol

Bericht door krekwakwol »

Zitten daar ook nog zekeringen onder??

Balen, maar heb je de klemmen van de druppellader verkeerd om gedaan of de accupolen (wat normaal niet moet kunnen, dat verneem je bij de eerste pool al wel.
Maar een druppellader is daar tegen beveiligd toch? Als ik dat doe gaat er gelijk een rood lampje branden en doet hij niets.
Groet, Arnold
T5 2.5 TDI LWB 2008

viewtopic.php?f=3&t=66962
Multivan Generation
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

zie hier:
viewtopic.php?p=467073#p467073

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
rommelt_wat_aan

Bericht door rommelt_wat_aan »

krekwakwol schreef: wo jul 21, 2021 18:47 Zitten daar ook nog zekeringen onder??

Balen, maar heb je de klemmen van de druppellader verkeerd om gedaan of de accupolen (wat normaal niet moet kunnen, dat verneem je bij de eerste pool al wel.
Maar een druppellader is daar tegen beveiligd toch? Als ik dat doe gaat er gelijk een rood lampje branden en doet hij niets.
Ja druppellader gaf 'Fault' aan. Daarna op juiste Polen gelegd en toen issie gewoon gaan laden tot 'Full'. Maar aangezien dag erna niets meer deed, schijnbaar toch iets mis gegaan, weet dus alleen nog niet wat.

Heb accu eruit gehaald, zit hier nog wat onder?? Andere zekeringsbox ook zichtbaar in foto (die zijn allemaal goed)
Bijlagen
20210727_151922.jpg
Plaats reactie