Goede tip van een losse trekhaak kogel ik ben van avond ook geslaagd voor een kogel vond de prijzen toch wel stevig gemiddeld 25 euro uitzonderingen daar gelaten aan nog duurder
Heb er 4 aangeschreven je krijgt niet 1 reactie terug uit eindelijk geslaagd voor 10 euro nu kan ik ook verder met zwenkbare fiets drager .
Ja, nu ben ik mee. Ik heb een westfalia afneembare trekhaak vw California. Dus ik zocht een westfalia afneembare trekhaakkogel met een veel langere bocht.
Maar westfalia werkt niet mee ivm het artikelnummer om dit te bestellen.
De Nissan Juke heeft een langere trekhaakkogel alsook de Peugeot 3008 en eventueel nog andere merken. Het is een zoektocht.
Gr Luc
Afdichting voor het trekhaak opname gat, heb ik origineel Westfalia nog liggen.
Als je de afneembare trekhaak verwijderd, dan kan in het opname gat allemaal vuil in komen.
De afdekking die ik heb, voorkomt dat.
Hoeft niet veel te kosten. Belangrijker vind ik dat ik er wellicht iemand blij mee kan maken.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Hallo Frits, die afdekkingen, zijn dat tevens opstapjes/treeplank? Heb je gedacht aan de scherpe rand zo, de trekhaak is een uitstekend deel. Ziet er goed uit maar ik twijfel of je er mee weg komt bij een controle op uitstekende/scherpe delen. Een omgezette rand is al stuk veiliger of door er een ronde buis als rand langs te lassen.