andre-VW schreef: ↑zo mar 14, 2021 17:57
erg mooi,
De kleur en de bumpers met de side en bulbar komt erg mooi uit. wij hebben zelf een T5 van 2015 gekocht met zwarte bumpers.
En ik zat een beetje ja bumpers laten spuiten of wat maar nu heb ik bij jou die zijkanten gezien WHEEL ARCH & SIDE BODY MOULDINGS BLACK' van Vanstyle gezien.
Maar dat is een super mooie oplossing wat ook voor ons de camper afmaakt.
Suc6 met de bouw en ik ga dit zeker volgen.
Groet, Andre
Dank voor het compliment :). Leuk om te horen dat er inspiratie vanuit gaat...
Ik hoop dat het lukt om de panelen hier te krijgen. Zelf heb ik ze in december besteld, maar sinds januari lukt het me niet meer om in Engeland aan spullen te komen. Overigens melden alle websites dat de verwachting is dat dit binnenkort weer mogelijk is.
Inmiddels zijn er weer wat stappen gezet (stofferen met vilt, isolatie en leggen gedeelte van elektra).
Ik heb de vloer gelegd. Latjes op de bodem (12 mm) verlijmd met daarom een bodemplaat van 15 mm afgewerkt met vinyl. Tussen de latjes Armeflex gebruikt ter isolatie.
Bank teruggeplaatst en nu de eerste kast aan het bouwen:
Laatst gewijzigd door JeDo op ma apr 12, 2021 9:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Hier de nummers, wellicht zoekt dat wat makkelijker.
De instapbak bij de zijdeur is er in drie verschillende hoogtes:
ca 65mm: 7H5 863 725 A (met kleine uitsparing voor verlichting)
ca 85mm : 7H5 863 725 K (met kleine uitsparing voor verlichting)
ca 100mm: 7H5 863 725 F of 7H5 863 725 G: met uitsparing voor grotere verlichting.
Ik heb die laatste erin gezet zodat de bak over de wat hogere vloer valt.
gr
René
moosev schreef: ↑ma apr 12, 2021 9:46
Hier de nummers, wellicht zoekt dat wat makkelijker.
De instapbak bij de zijdeur is er in drie verschillende hoogtes:
ca 65mm: 7H5 863 725 A (met kleine uitsparing voor verlichting)
ca 85mm : 7H5 863 725 K (met kleine uitsparing voor verlichting)
ca 100mm: 7H5 863 725 F of 7H5 863 725 G: met uitsparing voor grotere verlichting.
Ik heb die laatste erin gezet zodat de bak over de wat hogere vloer valt.
gr
René
JeDo schreef: ↑ma apr 12, 2021 9:27
Heeft iemanbd een adres voor een instapbak van een Multivan of California? Deze schijnen iets hoger te zijn ter compensatie van de vloerverhoging.
Schijnt niet alleen hoger te zijn, is gewoon zo.
ABC in Rotterdam-Noord/ Schiedam is een adres wat die instapbakken regelmatig heeft.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...