Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

heftige brom in aandrijflijn bij volgas tussen 1600 en 2000 toeren (4e en 5e versnelling)

vragen over de T4
DannySyncro

Re: heftige brom in aandrijflijn bij volgas tussen 1600 en 2000 toeren (4e en 5e versnelling)

Bericht door DannySyncro »

Ik krijg net bericht dat de spanrol van de riem die de brandstofpomp aandrijft stuk is. Mijn monteur heeft toch goed gehoord dat het iets met brandstofpomp te maken had! Chapeau!
Wel vreemd dat de spanrol stuk is, aangezien het hele spul vorig jaar (ca 20.000km geleden uit mijn hoofd) is vervangen. De Spanrol wordt nu onder garantie vervangen. Is dit dezelfde riem als de distributieriem bij AXL? Zo ja, dan heb ik behoorlijk geluk gehad dat de riem niet geknapt is denk ik...

Ik denk een gevalletje van toeval en domme pech dus; heeft naar mijn mening niets met de eerdere brom te maken, of denkt iemand hier op het forum er anders over?
Multivan Generation
Contacteer:

Re: heftige brom in aandrijflijn bij volgas tussen 1600 en 2000 toeren (4e en 5e versnelling)

Bericht door Multivan Generation »

Brandstofriem zit aan bestuurders zijde.
Distributie riem zit aan bijrijderszijde, evenals de multiriem.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie