Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

VOORSTELLEN

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Jaani
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2021, 16:53

VOORSTELLEN

Bericht door Jaani »

Beste allen,

Ik ben Jaani en ben geboren in de Betuwe, en heb vanaf mijn 18 eerst motorrijbewijs en daarna auto gehaald. Sleutel veel aan motoren en af en toe auto,s.
Maar heb Dinsdag met zwager een Carravell opgehaald is van 2007, camper maar dan met 9 stoelen en een opzet dak. Lang verhaal kort, ik ga die bus voor hem onderhouden. Heeft 230000 km gelopen, maar is geïmporteerd dus laten we aannemen dat het waar is.
Is een 5 cillinder, maar ik vind hem persoonlijk goed lopen, en na mijn idee kracht genoeg. Is een automaat met sportstand.

Zoals olie en filters snap ik wel, alleen gloeibougie is niet wat ik ben gewend, en hoorde van niet stuk, dan ook niet vervangen.
Klopt dat? Bij motoren is een beurt ook bougie,s eruit, maar gloei werk even iets anders hoorde ik. Wie geef mij advies?

Wat zijn de aandachts punten? ga nu weer aan het werk, zit in Verspaning en erg druk (gelukkig)
Hopelijk word ik hier wijzer, en wie weet ook wel een Bus Driver, alleen dan met kar met motoren erachter. :sjaal
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3585
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: VOORSTELLEN

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Jaani, ik denk dat je hier genoeg informatie kunt vinden of vragen.
Ik heb zelf ook eenT5 2.5 tdi, maar nog geen ervaring met gloeipluggen vervangen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie