En van welk materiaal zijn de klemmen?
Mochten je originele rubbers nog goed zijn zou ik je adviseren deze te behouden ipv de meegeleverde imitatierubbers te plaatsen, die zijn altijd van zeer inferieure kwaliteit.
Klemmen lijken geen rvs klemmen te zijn, gewone gegalvaniseerde platte klemmen ( niet van die u- beugeltjes)
Rubbers lijken mij idd niet gelijkwaardig aan de originele, maar als je motor goed in zn steunen hangt, uitlaat spanningsvrij hangt zou het moeten kunnen. Maar had mij al bedacht alleen dat te vervangen, wat echt nodig is.
Uitlaat is ongepolijst, of het top kwaliteit rvs is, kan ik niet beoordelen. Heb ook nog niet super goed gekeken. Karton zit er nog op…
ben benieuwd of het geluid beetje standaard blijft, ik zal ook ooit eens een nieuwe nodig hebben en dan is dit voor de prijs zeker een goed alternatief. vraag me wel af of het slim is gewone klemmen te gebruiken... misschien kan er galvanische corrosie ontstaan... maarja dat probleem zou je dan ook hebben waar je overgaat naar de originele buis in dit geval de kat, en dat los je niet op met een andere klem.
Probeer even of het materiaal magnetisch is. Zo niet dan is het in elk geval een van de betere RVS-soorten. Blijft de magneet plakken is het een lagere kwaliteit RVS.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012