Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Goldkiwi
Berichten: 120
Lid geworden op: 22 mei 2022, 03:38

Even voorstellen

Bericht door Goldkiwi »

Ik wil mezelf even voorstellen!

Ik ben Gokdkiwi en heb laatst m’n eerste bus/camper gekocht. Er moest en moet nog wat aan gedaan worden maar ben er echt heel blij mee. Hij rijdt als een zonnetje! 20 jaar geleden is hij door de vorige eigenaar omgebouwd tot camper. Deze heeft er zelfs een sectie op zijn website aan gewijd op http://www.henkschepers.nl/ deze info heb ik goed kunnen gebruiken na het in gebruik nemen van de camper haha.

Sommige dingen vallen een beetje uit elkaar, maar stap voor stap maak ik hem weer wat mooier. Ik heb er een nieuwe vloer in gelegd, een nieuwe waterpomp geinstalleerd en een gaslek gerepareerd. De volgende stap is roestplekken aanpakken. Ik denk eraan om een lascursus te gaan volgen maar betwijfel of ik dan zelf al nieuw plaatwerk in de bus kan lassen. Het deel onder de schuifdeur moet namelijk helemaal worden vervangen. En de rechter dorpel ziet er ook niet meer uit.

Ik hoop veel te leren op dit forum en de kennis die ik zelf opdoe ook door te kunnen geven aan andere forumbezoekers.
Bijlagen
DF64A042-D81B-4529-8DF4-E24ECC51B951.jpeg
D21B992B-51A7-4782-AD9B-AC084F1B9A80.jpeg
2E7F683B-A2E2-4C25-BB28-36AC149D51CE.jpeg
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door Snautzer »

Welkom :zwaai
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 463
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Even voorstellen

Bericht door Remco_T5 »

Leuke bus :zwaai
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Plaats reactie