Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wel zo netjes :)

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
JosT4
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2022, 19:23

Wel zo netjes :)

Bericht door JosT4 »

Goedemorgen,

Wel zo netjes om mij even voor te stellen. Ik ben Jos en mag mij samen met Janine en onze drie kids sinds kort eigenaar van een 2003 multivan 2.5 benzine noemen! Al flink wat auto's gehad maar een transporter was nog niet voorbij gekomen. Was op zoek naar iets leuks om mijn xc90 re vervangen. Eisen waren 6+ zitplaatsen en een beetje ouderwets (ben niet zo van de nieuwe 13 in een dozijn auto's, rij hiernaast in een w116). Had al een tijdje een T4 in mijn hoofd. Dit om ook af en toe eens een camping te pakken. Met een voorkeur voor een korte neus in allstar uitvoering. Het liefst benzine. Vooral dat laatste beperkte mijn zoektocht aanzienlijk. Heb alle benzine uitvoeringen die ik in NL te koop zag staan bekeken :nuts en ook nog in Duitsland bij een rode allstar gaan kijken. Schrok van de prijzen in verhouding met de staat van veel van deze auto's. Tot ik onderstaande tegenkwam. Zag er naar mijn mening aanzienlijk netter uit en dus snel de knoop doorgehakt. Naast de staat gaf ook het feit van de draaibare stoelen van een facelift multivan de doorslag. Lang verhaal kort: onderstaande bus staat nu ergens in de buurt van onze deur! Uiteraard wel wat plannen voor de toekomst. Zoals zwarte b en c stijlen, usa knipperlichten, verlagen, wielen, radio, deurgeleider opnieuw spuiten etc. Zal de ontwikkelingen op dat gebied wel in een project thread bijhouden. Tijdens mijn zoektocht en het maken van plannen al volop lopen lurken op deze topsite.

Groeten,
Jos

20220602_193853.jpg
Gebruikersavatar
Snautzer
Berichten: 3672
Lid geworden op: 27 jun 2015, 21:45

Re: Wel zo netjes :)

Bericht door Snautzer »

:toppie welkom
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 463
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Wel zo netjes :)

Bericht door Remco_T5 »

Welkom en meer foto's zij altijd welkom :yes
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3585
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Wel zo netjes :)

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Jos en veel lees plezier op het forum.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
JosT4
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2022, 19:23

Re: Wel zo netjes :)

Bericht door JosT4 »

Dankjulliewel, ik zal binnenkort wat meer foto's in projecten plaatsen.
Plaats reactie