De fotos:
Ik had een foutje gemaakt in google foto
droog ijs en ijs uit de vriezer is natuurlijk een groot verschil maar ik dacht ik probeer het gewoon. Warm maken kan ook maar dat wordt best een zooitje en te heet is niet goed de lak de voorruit en noem maar op. vandaar freezer spray:

werkt aardig maar lang niet zo goed als videos die ik op internet vind. hoe dan ook hij is eraf.
@Hanz de windabweiser zat helaas niet op de donor. poptop verkoopt een replica misschien moet ik die bestellen. Is zonder ook een optie?
En ook een update:

De gaten gemaakt voor de h2o en o2 XD.
Her en der armaflex geplakt. Ik weet niet zo goed waar ik het allemaal achter kan plakken zonder dat ik straks problemen heb met terug plaatsen van kasten en kappen maar zoveel als gaat plak ik. De vloer zou eigenlijk ook relax zijn om te doen. maar dat wordt wel kielekiele met de rails.
Verder heb ik even gekeken naar de omvormer. Ik had al eerder laten weten dat een aantal kabels flink is doorgebrand. Dus mijn vermoeden was dat de omvormer toast zou zijn. Hoewel ik hier echt kennis te kort kom lijkt het me nog niet zo rampzalig. 2 van de zekeringen waren kapot daar zaten 's' zekeringen in terwijl er 't' op de printplaat staat is daar een goeie reden voor? ik heb er maar trage in gezet. verder is de onderstaande foto wat craquelé dus die moet vervangen worden.
Ik stuur maar gelijk foto's van het hele ding als iemand iets ziet dat niet klopt oid, ik hoor het graag

hier is het een keer heet geweest. Maar ziet er niet super slecht uit.

Je kan er zo natuurlijk niet veel aan zien, zelf heb ik goeie hoop dat hij het gewoon doet.
Wat ik niet helemaal snap is dat de doorgebrande kabel super dun is maar wel direct op de boordaccu zit. Ik ben vergeten daar een foto van te maken helaas maar het gaat om deze kabel:

Normaal zou je toch niet zo'n dunne kabel direct aan een accu willen hebben?
Verder weet ik niet waar ik de stekkers kwijt moet die naar het raleis paneel van de auto gaan. Iemand daar een idee van? Het zijn best veel electra vragen als iemand hier het leuk vind om hieraan te werken stuur me even een pbtje ik wil je daar graag voor betalen
Ik hoop dat de fotos nu goed doorkomen