Van de week bezig geweest met het vernieuwen van de vacuum slangetjes.
Toen kwam ik erachter dat het niet zo is aangesloten als in het diagram op T4-wiki.de, namelijk deze:
De slangetjes voor de stuurdruk en ontluchting waren omgedraaid.
Toen even verder gekeken in de etka, waar ook een overzicht staat van het vacuum systeem van een ACV:
Hier lijken de laaddruk en ontluchting juist te zijn omgedraaid ten opzichte van het andere diagram..?
Hoe zit het nu?
(Ik heb de slangetjes overigens wel omgewisseld, en het zit nu zoals het schema van t4-wiki. Ik heb het idee de turbo meer te horen fluiten, en de bus lijkt feller en beter door te trekken naar hogere toeren)
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Correcte manier aansluiten N75
Re: Correcte manier aansluiten N75
Niemand?
Het zit nu zoals in deze foto:
Het zit nu zoals in deze foto:
Re: Correcte manier aansluiten N75
Ik heb het daarnet even nagekeken bij onze bus en daar zitten de slangen zoals in de eerste afbeelding.
Re: Correcte manier aansluiten N75
Super, dank je voor het nakijken
Dan lijkt het erop dat het inderdaad verkeerd om zat en nu goed.
Dan lijkt het erop dat het inderdaad verkeerd om zat en nu goed.