Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 California gamma 3 speakers achterin werken niet

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
goon326
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 aug 2022, 10:46

T4 California gamma 3 speakers achterin werken niet

Bericht door goon326 »

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels een werkende gamma 3 radio weten te vinden! Super blij mee alleen ik krijg de speakers achterin niet werkend. Met de vorige radio werkten ze wel volgens mij.

Dit heb ik in mijn radio aangesloten:
4B7A01E6-2AEC-4F39-8630-4BEF225CA156.jpeg
50DF4F23-7DFA-46F9-9F4C-3198DE499C62.jpeg
Weet iemand of de kabels voor de speakers achterin in deze twee stekkers zitten? Of mis ik een stekker? Of moet ik iets instellen in de radio?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33806
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: T4 California gamma 3 speakers achterin werken niet

Bericht door Multivan Generation »

Fader al geprobeerd?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
goon326
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 aug 2022, 10:46

Re: T4 California gamma 3 speakers achterin werken niet

Bericht door goon326 »

Multivan Generation schreef: 06 okt 2022, 16:12 Fader al geprobeerd?
Ja inmiddels geprobeerd, na zes keer de handleiding gelezen te hebben toch erachter gekomen dat je de knopjes verder uit kunt trekken. En nu krijg ik geluid uit 1 speaker achter. Met af en toe een kraakje, opzich prima. Alleen 1 zijde doet niks, zou die kapot zijn op 1 kanaal? Heb andere radio geprobeerd en die geeft wel op twee kanalen geluid.

Heb de speakers ook opengehaald en het schuim van de speakers is wel vergaan. Dus ik wil ze vervangen, iemand een tip voor speaker die er goed inpassen en dezelfde stekker hebben?

Wel erg blij met de radio verder. Heb deze avond ook een Bluetooth module op de printplaat gesoldeerd en dat werkt perfect op het AM kanaal. Alleen jammer dat 1 kanaal achter het niet doet. Is er toevallig iemand die dat kan repareren? Ik heb eventueel een donor radio liggen.
Bijlagen
A3A52141-B566-4275-BD61-BE14CF380B82.jpeg
Plaats reactie