Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Binnen tafel gezocht voor T4 met Fischer interieur

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 534
Lid geworden op: 30 aug 2012, 16:38

Binnen tafel gezocht voor T4 met Fischer interieur

Bericht door Muug »

Ik heb wat zitten snuisteren in dit forum en de binnentafel is toch wel een vrij veel voorkomend onderwerp. Maar ik heb nog niet gevonden wat ik zocht.
Onze Fischer T4 heeft een tafelblad op een zwenkarm. Die zwenkarm zit vast aan de zitbank, tegen de schuifdeur aan. Daardoor zijn er twee problemen. Het tafelblad is onstabiel, plus de positie is verre van ideaal want niet centraal genoeg in de ruimte tussen de zitbank en de omgedraaide, achteruit geschoven passagiersstoel.
Daarom dus zoek ik een alternatief, hoogte 70cm, afmetingen ongeveer 50 op max 73 cm.
Na een vruchteloos bezoek aan een kampeerzaak (waar niks stond met de goede afmetingen, plus de meeste tafeltjes waren onstabiele rommel waar ze 100€ voor vroegen) denk ik dat ik zelf een tafeltje ga moeten maken. Onderdelen hiervoor vind ik wel op internet. Maar die vier poten gaan dik in de weg zitten vrees ik. Ideaal vind ik zo'n tafeltje op één poot dat aan het aanrecht vast hangt. Dat kan bij een gewone California omdat het aanrecht overal even breed is. Maar bij de Fischer steekt de ijskast wel 20cm meer naar voren dan de kastjes links ervan. Dat maakt de queeste weer een pak lastiger.
Vandaar mijn vraag. Hebben jullie inspiratie? Alle hulp, tips en advies zijn welkom.
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33767
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Binnen tafel gezocht voor T4 met Fischer interieur

Bericht door Multivan Generation »

Ik heb hier tafeltjes met inklapbare poten staan, die qua formaat prima in je interieur passen.
20 euro per stuk.

Groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 534
Lid geworden op: 30 aug 2012, 16:38

Re: Binnen tafel gezocht voor T4 met Fischer interieur

Bericht door Muug »

Multivan Generation schreef: 23 okt 2022, 21:33 Ik heb hier tafeltjes met inklapbare poten staan, die qua formaat prima in je interieur passen.
20 euro per stuk.

Groeten Peter
Ah, ik heb je een mailtje gestuurd :-)
Paul
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
Plaats reactie