Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Her-aanmelding

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SyncRoon
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 nov 2022, 12:09
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Her-aanmelding

Bericht door SyncRoon »

Na jaren (decennia) niet meer actief op Weetjewel nu vanwege het idee om een T5 aan te schaffen terug aangemeld.

Vroeger begonnen met een 91er T4 met 1Y motor. Daarna nog een T3 doka met JX gehad (staat ook nog in de galerij hier uit de beginjaren) en van 2008 tot 2019 een T3 syncro ambulance omgebouwd naar Bluestar interieur met MV motor.

De T5 komt dan als youngtimer naast mijn Peugeot Expert Dangel die ik dagelijks rij. Het is de bedoeling dat deze mijn Citroen Jumper Dangel vervangt. De wagen dient als reserve en voor zakelijk gebruik en mede privé voor in het weekend of korte vakanties.

Vooralsnog onderhandel ik met de 1e eigenaar en zijn we zover akkoord dat die aan mij wil verkopen en dat we wat prijsindicatie redelijk overeen komen. Het betreft dus een T5 4motion uit 2007 met 112K en de BPC motor. Handbak, sper, standkachel en 400kg inox bodembescherming. Heeft flink wat gezien en zijn VAN-life doorheen de sahara beleefd. Maar dan echt en niet het pintereske plaatjes verhaal. Dat zie je ook af aan de carosserie en sahara stof tot in elke hoek en vezel.

De vragen die ik nog heb stel ik wel in een T5 onder-forum.

Grt Ronald
Bijlagen
T3-T4lang.JPG
Groet, Ronald
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 463
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Her-aanmelding

Bericht door Remco_T5 »

Welkom Ronald :zwaai
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Plaats reactie