Het zal dan de combinatie van factoren geweest zijn. Ik had hem op zo’n 2300 toeren schat ik.
Weer wat geleerd en een ervaring rijker.
Oeh, die kennen we!Mickel Moen schreef: 01 jul 2023, 22:13 Ik vond deze berg deze week wel een uitdaging.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tronfjell
Ah, we zijn nu al weer jaloers! Onze vakantie zit er al weer op...
Geen smoesjes, hè! We willen gewoon foto's en filmpjes!Muug schreef: 01 jul 2023, 19:55 Dagelijks foto's posten zal wat lastig zijn, ik gebruik vooral een fototoestel, geen smartphone. Afin, we zien wel. Ik hou jullie alvast op de hoogte.
MickF schreef: 03 jul 2023, 14:08 Poeh, boten zijn flink duurder geworden sinds laatste keer dat ik de boot richting Noorwegen heb gepakt. Desondanks twijfelen we toch ook om nog eens een rondje Zuid Noorwegen te doen, blijft een prachtig land. Ga het hier in ieder geval in de gaten houden.
Fijne reis gewenst!
Of kijk eens naar Polarsteps. Makkelijke app voor route, kiekjes, en verhaaltjes. Hebben wij al een paar keer gebruikt. Kun je ook delen.Muug schreef: 03 jul 2023, 22:41 Hm, misschien dat ik toch beter een andere topic open. Kan ik er meteen onze route bijhouden.
Polarsteps ken ik wel. Schoonbroer heeft dat twee jaar geleden gebruikt toen ie naar Santiago de Compostella fietste. Elke dag fotootje en tekstje erbij, en dan nadien heeft hij het foto-album gekocht. Ik zal het eens bekijken. Misschien vraag ik het onze dochter, kan ze zo de verveling tijdens het rijden wat bestrijden.bvddobb schreef: 03 jul 2023, 23:01Of kijk eens naar Polarsteps. Makkelijke app voor route, kiekjes, en verhaaltjes. Hebben wij al een paar keer gebruikt. Kun je ook delen.Muug schreef: 03 jul 2023, 22:41 Hm, misschien dat ik toch beter een andere topic open. Kan ik er meteen onze route bijhouden.
Voorbeeld.
Vorig jaar ook naar Zweden geweest (wel met de auto + tent, maar desondanks), heb een BroPas waardoor de Sontbrug maar 23€ enkele reis is (40€ voor abonnement waarvan je deel terug krijgt). Dus over het algemeen nemen we de bruggen richting die kant, dat is inderdaad ook nog altijd een optie. Al is de reistijd naar Noorwegen dan wel lang, gelukkig is de rit er heen ook al genieten in die mooie streken!krekwakwol schreef: 03 jul 2023, 21:17MickF schreef: 03 jul 2023, 14:08 Poeh, boten zijn flink duurder geworden sinds laatste keer dat ik de boot richting Noorwegen heb gepakt. Desondanks twijfelen we toch ook om nog eens een rondje Zuid Noorwegen te doen, blijft een prachtig land. Ga het hier in ieder geval in de gaten houden.
Fijne reis gewenst!
Ik sprak in frankrijk een man uit Zweden en hij gaf aan dat mocht je richting Zweden willen ( is idd geen Noorwegen, maar toch), het beste met de boot vanuit Travemunde kunt varen, hij had het over 150 euro enkele reis. Met een grote witte dooscamper, dus met een transporter wellicht nog goedkoper.