Ik heb net 'n T4 California uit '92 gekocht met de 2.4D motor. Hij heeft altijd binnen gestaan. Ik heb 'm nu anderhalve week buiten staan.
Dus ik dacht...

Afgelopen zondag kwam er na ca. een kwartier rijden (toen ik de snelweg op wilde draaien) grijze rook uit de luchtroosters

Zowel uit de luchtroosters voor (dashboard) als het luchtrooster op de grond achter de bijrijdersstoel.
Ik heb in de motorruimte gekeken met draaiende motor, maar daar was niets vreemds te zien en ook geen rook of stoom.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Later merkte ik dat de knipperlichten (normale) niet meer werkten; waarschuwingslichten werken nog wel.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Kan er een relatie zijn met de rook in het interieur?
Niet zo'n leuke binnenkomer dit

Update za mrt 4, 2023, met oorzaken en oplossingen:
- rook in het interieur: veroorzaakt door lekkende kachelradiator (in de vloer achter de rechter voorstoel) -> opgelost met vervangen van radiator. Was dus geen rook maar stoom.
- knipperlichten werken niet meer -> defect in stuurkolomschakelaar, want vervanging van linker stuurkolomschakelaar heeft het opgelost. Ik heb geen duidelijke diagnose kunnen stellen.