Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Verwijderen RNS510

vragen over de T5
Plaats reactie
Thé Vier
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 mar 2007, 13:28
Locatie: Zuid-Holland

Verwijderen RNS510

Bericht door Thé Vier »

Ik wil mijn RNS510 verwijderen uit mijn cali. Ik krijg echter met geen mogelijkheid het paneel los. Met speciaal gereedschap voor losmaken van autopanelen lukt het niet. De bak op het dashboard heb ik verwijderd maar verder kom ik niet zo vast zit het.
Het paneel blijft metname vastzitten op de twee bovenhoeken. Verder zie ik geen schroeven o.i.d.
Betreft T5Gp Cali/Multivan. Hebben jullie nog ideeën.
Angelo-anneveld
Berichten: 846
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Verwijderen RNS510

Bericht door Angelo-anneveld »

Thé Vier schreef: 07 mar 2023, 13:31 Ik wil mijn RNS510 verwijderen uit mijn cali. Ik krijg echter met geen mogelijkheid het paneel los. Met speciaal gereedschap voor losmaken van autopanelen lukt het niet. De bak op het dashboard heb ik verwijderd maar verder kom ik niet zo vast zit het.
Het paneel blijft metname vastzitten op de twee bovenhoeken. Verder zie ik geen schroeven o.i.d.
Betreft T5Gp Cali/Multivan. Hebben jullie nog ideeën.

Deze zit ook niet vast geschroefd deze moet je met een speciale tool eruit klikken
Angelo-anneveld
Berichten: 846
Lid geworden op: 01 jan 2018, 23:22

Re: Verwijderen RNS510

Bericht door Angelo-anneveld »

Het frontje eromheen. Zit overal vast geschroefd je moet dan alle kappen aan je been zijde demonteren. Bekerhouden demonteren. Luchtroosters moet je eruit klikken zitten ook torx onder en ga zo maar door
Thé Vier
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 mar 2007, 13:28
Locatie: Zuid-Holland

Re: Verwijderen RNS510

Bericht door Thé Vier »

Oh oké, vandaar dat het niet lukt. Het is dus helaas niet zo’n kliksysteem wat je in andere transporters vaak tegenkomt, met alleen twee torx aan de bovenkant. Bedankt in iedergeval, ik ga in het weekend weer lekker verder hobbyen.
Plaats reactie