Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

California "No Limit" T5

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Jan Bijl
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2021, 13:56

California "No Limit" T5

Bericht door Jan Bijl »

Ben enorm benieuwd hoeveel van de 222 genummerde California's "No Limit" T5 er in Nederland rondrijden. De meeste zijn waarschijnlijk in Duitsland verkocht, zoals de mijne. Gaarne uw reaktie per email.
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: California "No Limit" T5

Bericht door krekwakwol »

Hallo, welkom hier met je bijzondere T5 camper.
Stel je je hier voor of hoe moet ik dit zien, dan graag met wat meer info en liefst een foto of meer van je camper.
Wat jij wilt lijkt me meer een T5 camper vraag, die kun je hier stellen:
viewforum.php?f=24

En waarom per mail, het forum is juist bedoeld om vragen en antwoorden te delen, zodat een ander er ook wat aan heeft.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Jan Bijl
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2021, 13:56

Re: California "No Limit" T5

Bericht door Jan Bijl »

Helemaal juist Arnold, je kan aan alles zien dat dit mijn eerste bijdrage was op dit forum. Ik zal duidelijker zijn omtrent mijn bedoeling over meerdere Nederlandse eigenaren van een California "No Limit" T5. Van dit type zijn er 222 exemplaren op de markt gebracht; waarschijnlijk de meeste in Duitsland ( die van mij is ook een importexemplaar) en op mijn exemplaar ontbreekt dat nummer wat op het dashbordkastje zou moeten staan. Na diverse pogingen tot zelfs een VW-garage in Flensburg is het mij niet gelukt. Ik kan mij niet voorstellen dat aan de hand van het chassisnummer en alle andere codes in het serviceboekje dat nummer niet te achterhalen zou zijn. Vandaar mijn vraag of er "Weet je Wellers" zijn met een California "No Limit" om zo eventueel te achterhalen of dit nummer uit het chassisnummer of de codes in het serviceboekje te halen is.
Groeten,
Jan Bijl
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: California "No Limit" T5

Bericht door krekwakwol »

Ik snap je bedoeling Jan.
Wat wel.leuk zou zijn als je hier een of meer foto's van je No Limit zou kunnen plaatsen, ik denk dat er niet veel zijn incl. mijzelf hoe een no limit er uit ziet, welke extra's er op zitten.
Foto's plaatsen doe je zo:
viewtopic.php?t=65303
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie